صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / حذف تمام نماینده‌های ایران در روز آخر کوراش بازی‌های آسیایی/ پایان کار کوراش با ۴ مدال
حذف تمام نماینده‌های ایران در روز آخر کوراش بازی‌های آسیایی/ پایان کار کوراش با ۴ مدال

حذف تمام نماینده‌های ایران در روز آخر کوراش بازی‌های آسیایی/ پایان کار کوراش با ۴ مدال

در آخرین روز از رقابت‌های کوراش بازی‌های آسیایی همه نماینده‌های ایران حذف شدند و از رسیدن به مدال بازماندند.

طاهره آذر پیوند

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، در آخرین روز  از رقابت‌های کوراش بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ سه نماینده از ایران به مبارزه با حریفان خود پرداختند که در پایان تمامی نماینده‌های ایران از دور مسابقات کنار رفتند.

ابتدا قاسم احدی کوراش‌کار وزن ۹۰- کیلوگرم ایران برابر یاخیو ایماموو ازبکی به میدان رفت که با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

سپس محمد ملک محمدی ( وزن ۹۰-) ککه دور اول را استراحت داشت، در دور دوم با شیرزاد عزیزی از افغانستان مبارزه کرد و  در حالی که از نظر امتیاز برابر و  یک دقیقه تا پایان مبارزه زمان باقی مانده بود با رای داورهای بازی به خاطر اخطار زیاد بازنده اعلام و از دور رقابت ها حذف شد.

در بخش بانوان هم زهرا باقری در وزن ۷۸-  دور اول را استراحت داشت  و در دور دوم جهان محمدوف ترکمنستانی را ۵ بر صفر از پیش رو برداشت و به یک چهارم نهایی صعود کرد اما در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر برابر حریف مغولستانی خود تن به شکست داد و حذف شد.

کاروان کوراش ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با کسب چهار مدال به کار خود پایان داد. در وزن ۸۱- الیاس علی اکبری طلا،  وزن ۹۰- جعفر پهلوانی نقره  و قنبرعلی قنبری(وزن  ۶۶- ) و امید تیزتک(وزن  ۸۱- )  مدال برنز به دست آوردند.  علاوه بر این بهزاد وحدانی وزن ۶۶-، محمدعلی ذاکری وزن ۹۰-،  طاهره آذر پیوند ۵۲- و زهرا نادر و آذر کولیوند در ۶۳- دیگر نمایندگان کوراش ایران در بازی‌های آسیایی بودندکه موفق به کسب مدال نشدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.