صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / امین بوداغی: وزارت ورزش و کمیته ملی باید از قایقرانی حمایت کنند

امین بوداغی: وزارت ورزش و کمیته ملی باید از قایقرانی حمایت کنند

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: مسوولان ورزش باید از قایقرانی به عنوان یک رشته پرمدال حمایت بیشتری داشته باشند.

کایاک چهارنفره قایقرانی

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، امین بوداغی پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، اظهار کرد: قایقرانی به عنوان یک رشته پرمدال نیاز به حمایت و توجه بیشتری دارد. تا زمانی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش توجه بیشتری به این رشته نداشته باشند قطعا روند پیشرفت این رشته کند خواهد بود. نمی‌خواهم مثال مقایسه‌ای بزنم اما دیدیم که میلیاردها تومان برای رشته‌ای مثل فوتبال هزینه می‌شود تا فقط یک مدال بگیرد اما رشته‌ای مثل قایقرانی این همه مدال دارد.

ملی‌پوش کایاک چهارنفره ایران ادامه داد: امروز قایقرانی با ۵ ورزشکار ۳ مدال گرفت که خیلی راحت می‌شد رنگ این مدال‌ها بهتر باشد. قایقرانی ورزشی است که باید به آن توجه شود و سرمایه‌گذاری بیشتری روی آن انجام بگیرد و شک نکنید که خروجی خوبی خواهد داشت و می‌تواند در بازی‌های آسیایی و المپیک به کاروان کشور کمک کند.

او درباره مسابقه نیز بیان کرد: به نظرم خوب کار کردیم. می‌توانستیم بهتر هم باشیم اما شرایط بازی‌های آسیایی منحصر به فرد است و ما زمانی که کمی از حریفان عقب افتادیم تلاشمان این بود که با قدرت به رقابت برگردیم. به نظرم در انتها خوب پیش رفتیم و اگر کمی مسافت باقی مانده بود می‌توانستیم رنگ مدالمان را نیز بهتر کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.