صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / امامی‌فر: از خستگی خون به مغز بازیکنان ما نمی‌رسید
امامی‌فر: از خستگی خون به مغز بازیکنان ما نمی‌رسید

امامی‌فر: از خستگی خون به مغز بازیکنان ما نمی‌رسید

دستیار علی کریمی در تیم فوتبال سپیدرود می‌گوید بازیکنان تیمش از شرایط بدنی خوبی برخوردار نیستند و این تیم نیاز به جذب بازیکن دارد.

علیرضا امامی‌فر

به‌گزارش‌ ایسنا،‌علیرضا امامی‌فر،‌ دستیار علی کریمی در تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از تساوی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: همه ما یک خانواده هستیم. تاکید کریمی بر این است که همه ما یک تیم هستیم و حرف‌های ما یکدل ویکرنگ است. ما با تیم سپیدرودی مواجه هستیم که مشکلات فراوانی داشت که دیگر نیاز نیست آنها را بازگو کنم. ما باید کاری می‌کردیم تا دوباره روحیه شکست ناپذیری را در تیم زنده کنیم. در آینده از این تیم بیشتر می‌شنوید. وقتی ما به شکلی کار می‌کنیم که حداقل گل نخوریم و به دنبال بردن باشیم، نکات مثبتی است که تیم به دنبال آن است. دو تعویض ما در این بازی اجباری بود و این نشان دهنده مشکلات بدنی بازیکنان است.

او ادامه داد: تعطیلی لیگ فرصت مناسبی است که نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم و بهتر شویم. تمام تلاش ما بر این است که شرایط ما از سال گذشته بهتر شود. تفکراتی که کریمی برای این تیم دارد این است که شرایط تیم بهتر شود. ما نیاز به جذب بازیکن داریم. بازیکنانی باید جذب شوند که شرایط بدنی خوبی داشته باشند تا بتوانند به ما کمک کنند. آنها باید از بازیکنان فعلی قوی‌تر باشند. امیدواریم که این اتفاق در تعطیلات رخ بدهد تا در تمرینات شرکت کنند تا برای بازی با پرسپولیس و پیکان آماده شویم. ما در وهله اول می‌خواستیم تیمی که در جدول به ما نزدیک بود از ما فاصله نگیرد. شرایط بدنی بازیکنان را می‌دانستیم. از دقیقه ۵۵ به بعد تیم ما افت کرد و کار سخت بود. باید از تک تک بازیکنان تشکر کنم که تا لحظه آخر تلاش کنند. باور کنید به خاطر خستگی خون به مغز بازیکنان ما نمی‌رسید ولی با تمام وجود تلاش کردند تا بعد از ۱۰ نفره شدن هم بتوانیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.