صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / گوشی هوشمند شیائومی Pocophone F1 در چه کشور های عرضه می شود؟
گوشی هوشمند شیائومی Pocophone F1 در چه کشور های عرضه می شود؟

گوشی هوشمند شیائومی Pocophone F1 در چه کشور های عرضه می شود؟

گوشی هوشمند شیائومی Pocophone F1 روز گذشته در برخی کشور های جهان عرضه شد. این گوشی هوشمند برطبق کمپانی اعلام کمپانی شیائومی در بیشتر کشور های جهان عرضه می شود. این کمپانی قدرتمند فروش گوشی های خود را در کشورهای فرانسه، هنگ کنگ و اندونزی آغاز کرد و به مرور وارد کشور های دیگر می شود.

گوشی هوشمند شیائومی Pocophone F1 در مناطق مختلف با تفاوت هایی روانه بازار فروش می شود. با عنوان مثال این گوشی موبایل در کشور اسپانیا در نسخه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۳۳۰ یورو شروع می شود اما برای رسیدن قیمت این گوشی هوشمند مطابق ادعای این شرکن یک کارت ۳۰ یورویی نیز دریافت می کنند تا قیمت این گوشی موبایل به ۳۰۰ دلار برسد. اما این قیمت تنها برای نسخه ۶۴ گیگابایتی است و قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی در حدود ۴۰۰ یورو به فروش می رسد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، با توجه به قیمت گذاری این کمپانی در وب سایت و توییتر رسیمی برای گوشی هوشمند شیائومی Pocophone F1 زیاد دقیق نیست،زیرا این گوشی هوشمند در کشور فرانسه شرایط دیگری را تجربه می کند. این گوشی هوشمند در نسخه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۳۶۰ یورو عرضه می شود و نسخه با حجم بالاتر آن نیز با قیمت ۴۰۰ یورو در اختیار کاربران قرار می گیرد.

گوشی هوشمند شیائومی POCOPHONE F1 در چه کشور های عرضه می شود؟
این گوشی هوشمند در کشور های عربی مانند امارات و عربستان صعودی، عراق و اردن و .. و همچنین در کشور های اروپایی نظیر فرانسه، انگلیس و دانمارک و … شیائومی Pocophone F1 تنها به اروپا و آسیای جنوب غربی اکتفا نکرده است و این گوشی هوشمند در بسیاری از کشورهای جهان به صورت رسمی عرضه می شود. این گوشی هوشمند به صورت رسمی وارد بازار ایران نمی شود.

گوشی هوشمند شیائومی POCOPHONE F1 چه ویژگی های دارد؟
شیائومی برای این گوشی هوشمند از لنز های ۱۲ و پنج مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۴ میکرومتری و حسگر تصویر سونی imx363 و دوربین ۵ مگاپیکسلی با حسگر سامسونگ ارایه می شود. در کنار دوبین های اصلی با کیفیت یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم وجود دارد.

گوشی هوشمند یاد شده دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود و در رنگ های مشکی ، آبی و قرمز روانه بازار فروش خواهد شد. این گوشی هوشمند در سه نسخه ۶۴ گیگابایتی و رم نرم افزاری شش ، ۱۲۸ گیگابایت و رم نرم افزاری شش و ۲۵۶ گیگابایت و رم نرم افزاری هشت روانه بازار فروش می شود.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده برای گوشی هوشمند Pocophone F1 علاوه بر اینکه عمر باتری خیلی خوبی به آن می دهد با شارژر سریع نسل سه همراه شده و می تواند تا ۳۵ درصد از حجم این باتری را تنها در مدت ۳۰ دقیقه شارژ کند. رابط کاربری MIUI 9.6 و سیستم عامل اندروید ۸.۱ برای این دستگاه به صورت اختصاصی با تم گرافیکی پوکو همراه شده که به نوعی توسعه داده شده اختصاصی برای این برند است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.