صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / قرارداد همکاری بین دانشگاه‌های علم و فرهنگ و IMC اتریش منعقد شد

به منظور تربیت مدرسان گردشگری و هتل‌داری

قرارداد همکاری بین دانشگاه‌های علم و فرهنگ و IMC اتریش منعقد شد

قرارداد همکاری مشترک بین دانشگاه‌های علم و فرهنگ و IMC اتریش منعقد شد.

 به گزارش کسب و کار نیوز، به منظور توسعه دوره‌های تخصصی و با هدف ورود دانش تئوری و مهارت‌های عملی در بخش گردشگری و هتل‌داری به کشور، دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه IMC اتریش قرارداد همکاری امضا کردند.

به موجب این قرارداد، اعضای هیئت علمی و دانشجویان ارشد و دکتری رشته های گردشگری و هتل‌داری در دوره‌های «اکوتوریسم»، «گردشگری ورزشی»، «گردشگری فرهنگی»، «مدیریت مقصد»، «گردشگری سلامت»، «فناوری اطلاعات، ارتباطات» و «مدیریت هتل‌داری» به صورت تئوری و نظری آموزش‌های تکمیلی و مهارتی را طی کرده و برای تدریس در کالج بین‌المللی گردشگری ایران و اتریش تربیت خواهند شد.

پروفسور آنسفلنر، رئیس دانشگاه IMC درجریان بازدید از دانشگاه علم و فرهنگ و انعقاد این قرارداد گفت: بیش از ۹۸ درصد فارغ‌التحصیلان رشته‌های گردشگری و هتل‌داری دانشگاه IMC در مراکز گردشگری و هتل‌های کشورهای عضو اتحادیه اروپا شاغل هستند و دوره‌های مهارتی این دانشگاه از نظر اشتغال مورد توجه است.

وی با اشاره به مشترکات دانشگاه‌های علم و فرهنگ و IMC گفت: توجه مستمر هر دو دانشگاه به مقوله کارآفرینی، اهمیت اشتغال‌زایی با توجه به نیاز جامعه، غیردولتی بودن و برخورداری از دانشکده گردشگری در هر دو دانشگاه از نکات موثر و مهم در این همکاری محسوب می‌شود.

سعید هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ نیز گفت: در پی انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری در تیرماه سال جاری در دانشگاه IMC اتریش، علاوه بر تبادل استاد و دانشجو و برگزاری کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های مشترک، تربیت مدرس یکی از بندهای پیش‌بینی‌شده این تفاهم‌نامه بود که نخستین قرارداد برای تربیت مدرس با هدف انتقال دانش و مهارت روز دنیا در بخش‌های گردشگری و هتل‌داری در فاصله‌ای کمتر از دو ماه منعقد شد و این امر حاکی از عزم جدی طرفین برای عملیاتی‌شدن بندهای تفاهم‌نامه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، وی در پایان اظهار کرد: براساس این قرارداد، همکاری دو دانشگاه در طی مدت ۵ سال و به صورت انحصاری برای دانشگاه علم و فرهنگ پیش‌بینی شده است که این امر باعث خواهد شد تا امکان ارائه دوره‌ها توسط مدرسان آموزش‌دیده به کشورهای منطقه از جمله تاجیکستان، آذربایجان، افغانستان و … نیز فراهم شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.