صفحه اصلی / سرخط خبرها / توزیع سفرها عادلانه و علمی می شود
توزیع سفرها عادلانه و علمی می شود

توزیع سفرها عادلانه و علمی می شود

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تعداد سفرها و گردشگران داخلی و خارجی براساس شاخص های تعریف شده، عادلانه و علمی توزیع خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، حسین تاجیک افزود: در راستای توزیع امکانات و سفر گردشگران، برنامه های مطلوبی برای استانها ابلاغ شده است.
وی گفت: سهم چهارمحال و بختیاری به دلیل فرصت های این استان در حوزه های مختلف و به ویژه بخش گردشگری مطلوب در نظر گرفته شده است.
تاجیک تصریح کرد: به همین منظور درخواست می شود مردم، مسئولان و قشرهای مختلف چهارمحال و بختیاری برای تحقق این اهداف همراهی و هماهنگی بیشتری با مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشته باشند.
وی یادآور شد: البته از نظر تامین مالی و تسهیلات هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با سود قرض الحسنه به پروژه های دارای طرح توجیهی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: به منظور جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بخش های مختلف کشور و با توجه به ظرفیت مطلوب این استان در حوزه استانی، ملی و بین المللی آمادگی لازم وجود دارد.
وی گفت: نیروهای محلی در استان های مختلف برای جذب سرمایه گذاران و تحقق هدف توزیع سفر در نقاط مختلف ایران و چهارمحال و بختیاری همراهی و همکاری کنند.
۶ میلیون نفر امسال به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده اند که از این تعداد ۴۲۰ هزار نفر اقامت داشته اند، گردشگران خارجی نیز ۳۴۰۰ نفر بوده اند.
همچنین گردشگران ورودی به کشور در سال گذشته ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بوده است.  چهارمحال و بختیاری بیش از ۲ هزار جاذبه گردشگری و ۴۷۰۰ اثر تاریخی شناسایی شده دارد که از این تعداد ۶۸۰ اثر ثبت ملی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.