چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / دسته بندی نشده / تلاش برای گسترش نمایندگی‌های پیام‌نور در کشورهای همجوار
تلاش برای گسترش نمایندگی‌های پیام‌نور در کشورهای همجوار

معاون دانشگاه پیام نور خبر داد

تلاش برای گسترش نمایندگی‌های پیام‌نور در کشورهای همجوار

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ پیام نور گفت : دانشگاه پیام نور 63 دفتر نمایندگی فعال در کشورهای مختلف دارد که در مقاطع تحصیلی مختلف در حال فعالیت هستند .

دانشگاه پیام نور

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر مهدی کریمی در نشست با مسئولان دانشگاه پیام نور خراسان شمالی با بیان اینکه نمایندگی‌هایی که در خارج از کشور مستقر هستند، فعالیت‌های قابل قبولی دارند، خاطرنشان کرد: در این حوزه فعالیت‌های مختلفی مدنظر است به خصوص هدف این است که در بین کشورهای همجوار و هم زبان فعالیت ها گسترش بیشتری یابد .

وی در ادامه افزود: دانشگاه پیام نور در راستای رسالتی که برعهده گرفته بود سهم بسزایی در آموزش عالی کشور داشت و با شعار آموزش برای همه در همه جا و همه وقت عملکرد مثبتی را از خود نشان داده است .

کریمی اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور در شرایطی قرار دارد که در کلیه رشته‌هایی که فعالیت دارد دانشجو جذب می‌کند و صندلی خالی به اندازه کافی وجود دارد البته در برخی از رشته‌ها ظرفیت کامل است و صندلی خالی وجود ندارد .

معاون پژوهشی و فنآوری دانشگاه پیام نور با بیان اینکه هدف این است که رشته‌ها در آینده نیازمحور باشند، تصریح کرد: عمده‌ترین تمرکز در کنار آموزش، برنامه‌های ویژه‌ای برای فارغ التحصیلان با رویکرد کارآفرینی و ثروت آفرینی است که تاکنون نتایج خوبی نیز به دست آمده است .

وی اظهار کرد: از شکل گیری مراکز نوآوری نیز بهره‌مند بودیم که با این شرایط تعداد کثیری از فارغ التحصیلان ما امکان اشتغال را پیدا کردند .

کریمی با بیان اینکه برخی رشته‌ها با رشته‌های نو تکمیل خواهد شد، افزود: بیش از ۵۰۰ هزار دانشجوی فعال و حدود چهار هزار عضو هیئت علمی رسمی در دانشگاه های پیام نور کشور فعال هستند و در کنار آنها نیروی حق التدریسی نیز در حال فعالیت هستند.

وی در خاتمه تاکید کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در زمره موفق ترین و با سواد ترین افراد هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.