صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / خوشحالم با مدال طلا خداحافظی کردم
خوشحالم با مدال طلا خداحافظی کردم

بهداد سلیمی:

خوشحالم با مدال طلا خداحافظی کردم

قویترین مرد بازی های آسیایی ٢٠١٨ گفت: خوشحالم که با کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وزارت ورزش و جوانان، بهداد سلیمی پس از بازگشت به ایران درباره بازی‌های آسیایی اظهار کرد:  واقعا برای کسب این مدال زحمات زیادی کشیدم. بعد از دوران مصدومیت سختی های زیادی را متحمل شدم تا بتوانم نسبت به کشورم انجام وظیفه کنم و دل مردم را شاد کنم.

قهرمان جهان و المپیک گفت : خوشحالم که شرمنده مردم نشدم و توانستم با کسب مدال طلا از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم هر چند که هیچگاه از ورزش و وزنه برداری جدا  نخواهم بود.

سلیمی همچنین گفت: از لطف و مهربانی مردم بسیار  ممنونم. واقعیت این است که انرژی مثبت و دعای خیر آنها همیشه به من کمک کرد و اکنون نیز احساس می کنم که باید جوانترها وارد میدان شوند چرا که مصدومیت زانوی من هم مزید بر علت شد تا خداحافظی کنم و این خداحافظی به هیچ وجه احساسی نیست.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا که به رکورد سه مدال طلا در بازی‌های آسیایی رسید درباره این افتخار نیز گفت : مهم آن است که این قهرمانی‌ها و افتخارات با نام ایران بدست آمده و خوشحالم که وزنه برداری افتخارات خوبی را برای کشور در رویدادهای مهم از جمله بازی‌های آسیایی و المپیک به ثبت رسانده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.