صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از عملکرد رسانه ملی
انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از عملکرد رسانه ملی

در جلسه هفتگی معارف مدیران و در جوار قبور مطهر شهداء:

انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از عملکرد رسانه ملی

هومن نجاتی- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: 40 سال از انقلاب پرشکوه اسلامی ایران می گذرد ، براستی چقدر رسانه ملی در این امر موفق بوده است، آیا توانسته است به نیازهای اقشار مختلف جامعه و جوانان جامه عمل بپوشاند؟!

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام صبح چهارشنبه در جلسه هفتگی کلاس معارف مدیران استانی که در جوار گلزار مطهر شهدای شهرکرد برگزار گردید بود با انتقاد شدید از بعضی از دستگاه های فرهنگی منجمله رسانه ملی گفت: باید رسانه ملی در گسترش تفکر و نگاه مؤمنانه قوی و محکم وارد شود و در غفلت زدایی سهمی مهم و قابل قبول ایفا نماید.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: ۴۰ سال از انقلاب پرشکوه اسلامی ایران می گذرد ، براستی چقدر رسانه ملی در این امر موفق بوده است، آیا توانسته است به نیازهای اقشار مختلف جامعه و جوانان جامه عمل بپوشاند؟!
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد: رسانه ملی باید به مثابه دانشگاه باشد و منفعل و سرخورده عمل ننماید، انتظاری که از رسانه ملی است در برخورد با مشکلات نگاه عمقی و اثربخش داشته باشد نه فقط به ظواهر و شکل کار توجه داشته باشد.
نکونام با اشاره به اینکه امیدواریم روزی رسانه ملی به خود آید و جایگاه ، ارزش و اهمیت خود را بشناسد و در راستای نگاه توحیدی و تفکر مؤمنانه انقلابی و قاطع عمل نماید.
وی با اشاره به اهمیت هفته دولت گفت: این ایام فرصت مناسبی است که مردم و دولتمردان هم یک نگاه نقادانه به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته داشته باشند و هم در عین حال خدمات صورت گرفته را مورد قدردانی قرار دهند و همچنین دولتمردان در این ایام بایستی خدمات و فعالیت های خود را به مردم معرفی و تبیین کنند.
حجت الاسلام نکونام مسائل فرهنگی را از اولویت‌های برنامه‌های دولت‌ها برشمرد و افزود: در یک مقاطعی که دشمن تلاش بیشتری برای به ابتذال کشیدن فرهنگ جامعه دارد و می‌کوشد که فرهنگ ابتذال را بر جامعه، حاکم و فرهنگ اسلام ناب را تحریف کند در آن مقاطع دولتمردان باید اولویت را به مسائل فرهنگی بدهند.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.