صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / اختصاص ۳هکتار فضا برای برگزاری نمایشگاه گل و گیاه محلات
اختصاص ۳هکتار فضا برای برگزاری نمایشگاه گل و گیاه محلات

نایب رئیس اتحادیه گل و گیاه اعلام کرد

اختصاص ۳هکتار فضا برای برگزاری نمایشگاه گل و گیاه محلات

نایب رئیس اتحادیه گل و گیاه کشور گفت: سه هکتار فضا برای برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات اختصاص داده شده و در این فضا چندین سالن نمایشگاهی مرتبط استقرار یافته است.

غلامعلی ابراهیمی شامگاه سه شنبه در آیین گشایش شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات اظهار داشت: این نمایشگاه در بیش از ۵۰ غرفه از تولید کنندگان گل و گیاه در قالب یک غرفه از استان گیلان و ۱۰ غرفه صنایع جانبی و ۴۰ غرفه فروش، در محلات گشایش یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع و فضای سالن های نمایشگاهی هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع برپا شده افزود: این نمایشگاه شامل اختصاص فضایی به عنوان دشت گل به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع به منظور نمایش پتانسیل تولیدی درختچه های زینتی و گل های گلدانی فضای سبز و سالن گلخانه ای نمایشگاهی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع با حضور بیش از ۵۰ غرفه جهت نمایش توانمندی های گل و گیاه کشور است.

نایب رئیس اتحادیه گل و گیاه کشور ادامه داد: فضاهای دیگر شامل سالن نمایش صنایع جانبی و گل های شاخه بریده به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع، سالن عرضه مستقیم گل و گیاه و نهاده های کشاورزی به مساحت تقریبی ۱۵۰۰ متر مربع با ۵۰ غرفه شامل دو سالن تولید کنندگان و عرضه کنندگان گل و گیاهان و نهاده های مرتبط از کل کشور است.

وی خاطرنشان کرد: غرفه آشنایی کودکان با گل و گیاهان زینتی و نحوه کشت آن به منظور فرهنگ سازی استفاده از گل و گیاه به مساحت ۵۰ متر مربع، غرفه نمایش آداب و رسوم کهن محلات، برگزاری کارگاه آموزشی تولید گل و گیاه و غرفه معرفی خریداران گل و گیاهان محلات شامل کشورهای ترکمنستان، آذربایجان، ارمنستان، تاجیکستان و روسیه از دیگر بخش های این نمایشگاه است.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات تا دهم شهریورماه جاری پذیرای گردشگران و علاقمندان است.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.