صفحه اصلی / استان ها / ایلام / ۳۷ طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید ایلام افتتاح می شود

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان ایلام گفت

۳۷ طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید ایلام افتتاح می شود

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان ایلام گفت: همزمان با هفته دولت 37 طرح اشتغالزایی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید با اعتبار 40 میلیارد ریال در استان ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود.

جعفر شرفخانی روز یکشنبه اظهار داشت: یک هزار و ۶۹۱ فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال توسط صندوق کارآفرینی امید استان ایلام به متقاضیان پرداخت شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، وی افزود: از این میزان ۱۹۰ میلیارد ریال برای اجرای یک هزار و ۵۹ طرح اشتغالزایی پرداخت شده که برای یک هزار و ۴۲۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.
شرفخانی یادآور شد: در راستای حمایت از اشتغال روستایی امسال با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی ۸۰۰ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به این صندوق معرفی و در این راستا ۷۰۰ طرح نیز با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال مصوب شده است.
وی با بیان اینکه ۵۰۰ طرح نیز با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال انعقاد قرارداد شده، گفت: صندوق کارآفرینی امید با افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها در هفته دولت برای ۱۱۷ نفر بطور مستقیم شغل ایجاد می کند.
به گزارش ایرنا، صندوق کارآفرینی امید در دولت نهم با نام صندوق مهر امام رضا(ع) راه اندازی شد که مسئولیت اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان را داشت ولی فقط در همان ماه های نخست به موضوع تخصیص وام ازدواج توفیق یافت.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.