صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / چرا گوشی گیمینگ هوآوی پرطرفدرترین موبایل میان رده است؟
چرا گوشی گیمینگ هوآوی پرطرفدرترین موبایل میان رده است؟

چرا گوشی گیمینگ هوآوی پرطرفدرترین موبایل میان رده است؟

عرضه گوشی های هوشمند گیمینگ در بازار جهانی مدتی پیش رواج پیدا کرد و هوآوی نیز به ساخت یک گوشی هوشمند قدرتمند مناسب برای بازی های موبایل پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، این برند مشهور، گوشی هوشمند گیمینگ Honor Play را روانه بازار فروش کرد و با استقبال بسیار بالایی رو به رو شد. حال قصد داریم به بررسی ویژگی های خاص این گوشی هوشمند گیمینگ بپردازیم.

قیمت
گوشی گیمینگ Honor Play با قیمت ۲۸۶ دلار روانه بازار فروش شده که برای یک گوشی گیمینگ با برند معتبر هوآوی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این گوشی هوشمند در مقایسه با هم رده های خود بسیار هیجان انگیز است. گوشی های هوشمند دیگری که در این رده قیمت می توان خرید که عملکرد مشابهی نیز دارد، تنها Pocophone F1 شیائومی است.

پردازنده

هوآوی برای گوشی گیمینگ خود قدرتمندترین پردازنده سال را در نظر گرفت و کایرین ۹۷۰ را به عنوان پردازنده این موبایل هیجان انگیز معرفی کرد. پردازنده ۱۰ نانومتری کایرین ۹۷۰ تنها روی پرچمداران این برند قرار گرفته است و حتی برای کاربرانی که قصد بازی با گوشی موبایل را ندارد خرید بسیار خوبی محسوب می شود. این گوشی هوشمند برای افرادی که به سرعت بسیار بالای پردازش نیاز دارند، بسیار کاربردی است و تمام نیاز های آنها را برطرف می کند.

پردانده کایرین ۹۷۰ بر اساس پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می دهد که بسیاری از برندهای دیگر این قابلیت ها را حتی روی پرچمداران خود نیز قرار نداده اند.

باتری
باتری گوشی های هوشمند یک معیار بسیار مهم برای کاربران در خرید موبایل محسوب می شود. گوشی هوشمند Honor Play به یک باتری بسیار بزرگ ۳۷۵۰ میلی آمپری مجهز شده تا بتواند ساعت ها گوشی موبایل را پشتیبانی کند. این باتری هوشمند در کنار یک پردازنده کم مصرف نوید یک انتخاب عالی را برای کاربران به همراه دارد.

کمپانی هوآوی قابلیت GPU Turbo را در کنار این ویژگی ها قرار داده و علاوه بر افزایش سرعت پردازنده گرافیکی تا ۱۵ درصد در شارژ باتری هم صرفه جویی می کند.

برخورداری از تمام ویژگی های پرچمداران به جز دوربین

 

به طور کلی این گوشی گیمینگ تمام قابلیت ها پرچمداران هوآوی و آنر را دارد و تنها در بخش دوربین ضعیف عمل می کند. گوشی هوشمند گیمینگ Honor Play علاوه بر طرفداران بازی های موبایلی به همین دلایل برای کاربران معمولی خرید مقرون به صرفه ای است. این گوشی هوشمند را باید نسخه ارزان تر Honor 10 نامید که در سال جاری پرچمدار سری آنر هوآوی بوده است.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا این گوشی گیمینگ ارزش خرید بالاتری نسبت به میت ۱۰ لایت یا نوا ۳ ای ندارد؟ هوآوی در حال حاضر این گوشی هوشمند را به بازار جهانی عرضه نکرده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی واردات خودرو در سال ۱۴۰۲ /افتتاح یک ابر پروژه چند منظوره در سریلانکا

به گزارش کسب و کار نیوز، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت با اشاره به سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.