صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / ویژه‌ برنامه شهداء صادق‌ترین پیروان غدیر در شهرکرد برگزار می‌شود
ویژه‌ برنامه  شهداء صادق‌ترین پیروان غدیر در شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

ویژه‌ برنامه شهداء صادق‌ترین پیروان غدیر در شهرکرد برگزار می‌شود

هومن نجاتی-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هفته دولت و مراسم یاد و خاطره 4 هزار شهید فاجعه 17 شهریور، ویژه‌برنامه «شهداء صادق‌ترین پیروان غدیر» در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی گرجی در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی مراسم هشتم و هفدهم شهریور با تبریک ایّام نورانی ولادت امام هادی(ع) گفت: با توجه به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مد نظر قراردادن شعار«هفته دولت، شفافیت و پاسخ‌گویی و کارآمدی» و ضرورت برنامهریزی جامعتر از سنوات قبل برای برگزاری مطلوب و هدفمند مراسم هشتم شهریور و هفدهم شهریور، صِرف برگزاری مراسم سالگرد مد نظر نیست.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت یادشده برای تبیین ویژگیهای دولت اسلام و جنایات هولناک منافقین در ترورهای سال ۱۳۶۰ همگام با جنگ تحمیلی استکبار جهانی علیه نظام نوپای اسلامی تأکید کرد: کارآمدی نظام دینی در مقابله با انواع توطئه‌ها و ترفندهای شیطانی دشمنان کینهتوز، نقش مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر و عوامفریبان و منادیان خلاف واقع شعار مبارزه با تروریسم در پشتیبانی همهجانبه منافقین کوردل و حمایت و پشتیبانیهای مالی و رسانهای شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس مکار، فرانسه و دیگر کشورهای غربی و پیاده نظام منطقهای استکبار می‌بایست سرلوحه فعالیتهای مرتبط با مناسبت هشتم شهریور قرار گیرد.
گرجی توجه به نقش بصیرت، شناخت و عمل به وظیفه و بههنگام مردم فهیم و زمانشناس در خنثیسازی فتنهها و تحرکات دشمن، را از محورهای مهم برگزاری مراسم گرامیداشت برشمرد و تصریح کرد: مراسم محوری گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت با عنوان «شهداء صادق‌ترین پیروان غدیر» در روزچهارشنبه ۰۷/۰۶/۹۷ رأس ساعت ۱۱:۰۰ صبح در حسینه اعظم شهرکرد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نظیر این مراسم سه‌شنبه ۶ شهریورماه در مساجد امام علی(ع)، فاطمه الزهراء(س)، امام حسین(ع) و حسینه شهیدان کاظم‌پور شهرکرد همزمان با نماز مغرب و عشاء برنامه‌ریزی شده‌است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری چهلمین سالگرد شهادت ۴۰۰۰ هزار شهید مظلوم قیام خونین ۱۷ شهریور را فرصت مغتنمی برای تببین نقش مردم و شهداء در پیروزی انقلاب‌اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ویژه‌مراسم چهلمین سالگرد بزرگداشت قیام خونین هفدهم شهریور در روز شنبه ۱۷/۰۶/۹۷ همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد فاطمه الزهراء شهرکرد با حضور مردم ولایتمدار و بصیر بام ایران اجراء خواهد شد.

گفتنی است برگزاری کلاس معارف صبحگاهی مدیران استان و شهرستان و غبار روبی و گردافشانی قبور شهداء در روز چهارشنبه هفتم شهریورماه از دیگر برنامه‌های این مناسبت در چهارمحال و بختیاری است.

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.