صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / ماجرای اعتراض رانندگان حمل نخاله چه بود؟
ماجرای اعتراض رانندگان حمل نخاله چه بود؟

ماجرای اعتراض رانندگان حمل نخاله چه بود؟

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد «تصور جذب خودروهای جدید حمل نخاله» و «بیمه» را دو دلیل اعتراض رانندگان حمل نخاله اعلام کرد و گفت:با روشن شدن ابهاماتی که برای کامیون‌داران حمل نخاله ایجاد شده بود، تحصن آن‌ها رفع شد.

نخاله‌های ساختمانی

به گزارش کسب و کار نیوز، اظهار کرد: در طی جلسه‌ای که با حضور رانندگان خودروهای حمل نخاله برگزار شد، این افراد دو مسأله مورد اعتراض خود را مطرح کردند. این افراد گمان می‌کردند که شهرداری در سال ۱۳۹۷ مجوز جدیدی را در راستای جذب خودروهای باکس‌بردار صادر کرده است که در آن جلسه اعلام کردیم هیچ‌گونه فراخوانی از سوی سازمان در راستای جذب متقاضیان مجوز خودروهای خاک و نخاله صادر نشده است. 

وی افزود: باید توجه داشت که اگر قرار باشد فراخوانی در راستای صدور مجوز برای این متقاضیان صادر شود از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام می‌شود. بنابراین زمانی که روشن شد تعداد خودروهای باکس‌بردار ما همان تعداد مشخصی است که در گذشته بوده است، ابهامات موجود برای آن‌ها روشن شد.

کریمیان با بیان این‌که «بیمه رانندگان، یکی دیگر از موضوعاتی است که مورد توجه این دوستان بوده است»، تصریح کرد: درواقع رانندگان خودروهای حمل نخاله تقاضا داشتند تا تحت پوشش بیمه رانندگان قرار بگیرند. از آن‌جا که این مسأله مربوط به سازمان مدیریت پسماند و شهرداری مشهد نیست، بنابراین بنا شد این رانندگان مسأله بیمه را به صورت قانونی از طریق ادارات مرتبط پیگیری‌ کنند.

وی هم‌چنین در رابطه با تعرفه خدمات ماشین‌داران نخاله، بیان کرد: بر اساس تعرفه ۱۳۹۷ حمل ضایعات و نخاله که توسط شورای اسلامی شهر مشهد تصویب شده است به ازای هر سرویسی که برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی انجام می‌شود ۵۲ هزار تومان دریافت می‌شود. باید توجه داشت که این تعرفه مصوب، مورد قبول رانندگان این خودروها است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد اضافه کرد: با روشن شدن ابهاماتی که برای کامیون‌داران حمل نخاله ایجاد شده بود، تحصن آن‌ها رفع شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.