صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / حیدری: منافع بعضی‌ها در متشنج‌ کردن فضای سیاسی است
حیدری: منافع بعضی‌ها در متشنج‌ کردن فضای سیاسی است

حیدری: منافع بعضی‌ها در متشنج‌ کردن فضای سیاسی است

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات تهدیدآمیز یک مداح نسبت به رییس جمهوری گفت که بعضی‌ها منافع‌شان در متشنج‌ کردن فضای سیاسی و اقتصادی است.

غلامرضا حیدری در ایسنا

غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: به نظر می‌رسد وقایع اخیر را باید به عنوان یک مجموعه از اتفاقات به‌هم پیوسته بررسی کرد؛ باند مافیای پشت سر موسسات مالی، مافیای قاچاق، مافیایی که پشت صحنه سونامی ارز بود و مافیای تحریم‌ها به نظر می‌رسد یک بهم پیوستگی با هم دارد و چیز تازه‌ای هم نیست.

این نماینده مجلس یادآور شد: زمانی در تریبون‌های رسمی گفتند که ما تکنولوژی دور زدن تحریم را به دست آوردیم که از همین اتفاق بابک زنجانی بیرون آمد. یا در دوره‌ای عده‌ای از بانک‌ها وام میلیاردی گرفتند و پس ندادند.

وی با بیان اینکه به اعتقاد من هر کسی حداقل دغدغه نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد باید دردمندانه از چنین اتفاقاتی پیشگیری کند، افزود: به نظر می‌رسد دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی باید از بروز این اتفاقات پیشگیری کنند، به خصوص این‌که این جریانات به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویی پشت‌شان گرم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر من رهبری به عنوان سکاندار اصلی کشور و هماهنگ‌کننده قوا باید تدبیری در این زمینه بیندیشند.

حیدری یادآور شد: واقعیت این است که در جمهوری اسلامی رییس جمهور و مجلس دیگر کاره‌ای نیستند و افکار عمومی این را فهمیده است. اگرچه به نفع نظام نیست. اگر ما قدری دوراندیشی کنیم نباید بی‌اختیاری مسئولین منتخب مردم را بخواهیم.

وی با بیان این‌که طرح اظهارات تهدیدآمیز از سوی یک مداح یا پلاکاردهای تندروانه در یک تجمع موجب متشنج‌شدن فضای سیاسی کشور می‌شود، افزود: شاید بعضی‌ها منافع‌شان در متشنج‌ کردن فضای سیاسی و اقتصادی است. در این زمینه رسانه‌ها بسیار اثرگذار هستند، البته اینها همان کسانی هستند که نمی‌خواهند فضای آزاد رسانه‌ای جریان پیدا کند، چرا که اگر رسانه‌ها آزاد باشند و به عنوان چشم و گوش نظام عمل کنند بسیاری از مسائل قابل پیشگیری خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.