صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / تلاش داریم در دولت فعلی تمامی موزه های دفاع مقدس به نتیجه برسد
تلاش داریم در دولت فعلی تمامی موزه های دفاع مقدس به نتیجه برسد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد

تلاش داریم در دولت فعلی تمامی موزه های دفاع مقدس به نتیجه برسد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: سال گذشته 10 موزه دفاع مقدس در کشور به بهره برداری رسید و تلاش داریم در دولت فعلی تمامی موزه ها به نتیجه برسد.

به گزارش کسب وکار نیوز، سردار بهمن کارگر روز یکشنبه در سفر به چهارمحال و بختیاری در نشست با استاندار با اشاره به همکاری دولت با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: تا کنون درخواست هایی که بنیاد از دولت داشته تا آنجا که در توان دولت چه شخص ریاست جمهوری و چه استانداران بوده برآورده ساخته است.
کارگر افزود: یکی از مسائلی که مدیران و مسئولان بنیاد همواره از آن منع می شوند بحث دخالت در مسائل جناحی و حزبی است و هر یک از مدیران بنیاد در این مسئله ورود پیدا کند قطعا عزل می شود کما اینکه مواردی نیز داشته ایم که منجر به عزل مدیر مربوطه شده است.
وی با اشاره به اینکه شأن دفاع مقدس شأن امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است تاکید کرد: شأن دفاع مقدس بسیار بالاتر از آن است که آلوده به مسائل حزبی و جناحی شود.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ادامه گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته انتصاب استانداران بعنوان رئیس هیئت امنای بنیاد در استان ها است و در حال حاضر ۱۲ نفر از اعضای هیئت امنای بنیاد از اعضای هیئت دولت هستند.
سردار کارگر در ادامه با اشاره به ساخت و تکمیل موزه دفاع استان چهارمحال و بختیاری گفت: موره دفاع مقدس را نباید تنها به چشم یک موزه نظاره کرد بلکه این موزه یکی از بهترین نقاط قوت استان بشمار می رود و خوشبختانه تا کنون این پروژه پیشرفت بسیار خوبی داشته و امیدواریم با همکاری های دولت این پروژه در بهمن ماه سال جاری افتتاح و بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه شش موزه دفاع مقدس در سال جاری در کشور به بهره برداری می رسد افزود: سال گذشته ۱۰ موزه دفاع مقدس در کشور به بهره برداری رسید و تلاش داریم در دولت فعلی تمامی موزه ها به نتیجه برسد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خاطر نشان کرد:کمک های دولت در ۳ سال اخیر به بنیاد به اندازه ۱۳ سال اخیر بوده است.
کارگر افزود: از ابتدای تاسیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی ۲۰ سال ۷۰۰ جلد کتاب منتشر شده بود و طی ۳ سال اخیر ۲ هزار جلد کتاب جدید به چاپ رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.