صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بهای مسکوکات طلا درجا زد
بهای مسکوکات طلا درجا زد

بهای مسکوکات طلا درجا زد

بازار آزاد سکه روز یکشنبه شاهد تثبیت قیمت انواع مسکوکات طلا بود و فقط بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 40 هزار تومان نسبت به پایان معاملات دیروز رشد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، بازار آزاد سکه روز یکشنبه شاهد تثبیت قیمت انواع مسکوکات طلا بود و فقط بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۴۰ هزار تومان نسبت به پایان معاملات دیروز رشد داشت.
بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز به سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده است و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز سه میلیون و ۴۵۶ هزار تومان عرضه می شود.
فعالان بازار، امروز هر قطعه نیم سکه را یک میلیون و ۷۴۴ هزار تومان و هر ربع سکه را ۹۰۳ هزار تومان عرضه می کنند و بهای هر سکه گرمی نیز ۵۰۲ هزار تومان است.
به این ترتیب بجز سکه تمام طرح جدید، بقیه مسکوکات طلا نسبت به دیروز تغییر قیمتی نداشته اند.
بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز به دلیلی تعطیلی امروز، در رقم یک هزار و ۲۰۵ دلار و ۹۹ سنت تثبیت شده است اما هر گرم طلای خام ۱۸ عیار در بازار تهران با ۱۹۱۰ تومان افزایش ۲۹۵ هزار و ۲۸۰ تومان به فروش می رود.

** نرخ ارزهای عمده در سامانه سنا
در سامانه نظارت ارز (سنا) که بیانگر میانگین وزنی نرخ خرید و فروش ارز بر مبنای معاملات ثبت شده توسط صرافی های مجاز کل کشور است، میانگین قیمت فروش هر یورو تا ساعت ۱۴ امروز ۹۴ هزار و ۱۲۳ ریال، هر یوآن چین ۱۱ هزار و ۳۷۴ ریال و هر درهم امارات ۲۱ هزار و ۶۴۲ ریال است.
هر دلار آمریکا نیز به طور میانگین ۸۴ هزار و ۳۶۳ ریال به خریداران عرضه شده است.
به این ترتیب بهای یورو، یوآن و درهم در مقایسه با پایان معاملات روز گذشته بازار ارز، به ترتیب ۴۷۳، ۳۵۰ و ۶۰ ریال کاهش یافته اما دلار ۲۰۸۹ ریال تقویت شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.