صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / گفت و گوی اهالی رسانه با معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد
گفت و گوی اهالی رسانه با معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد

گفت و گوی اهالی رسانه با معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد

معاون وزیر و مدیران کل معاونت امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک دیدار چهره به چهره پاسخگوی بیش از 80 نفر از اهالی رسانه اعم از خبرنگاران، تصویربرداران، مدیران عامل و مسئول رسانه ها بودند.

به گزارش کسب و کار نیوز از معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با هفته دولت، خبرنگاران، روزنامه نگاران و جمعی از مدیران عامل و مسئول رسانه های مکتوب، برخط و … کشور از ساعت ۱۰ تا ۱۳، با حضور در ساختمان معاونت مطبوعاتی به بیان ایده ها، نظرات، مشکلات و انتقادهای خود پرداختند.
در این نشست سه ساعته که به دعوت معاون امور مطبوعاتی انجام شد، محمد سلطانی فر، محمدرضا دربندی مدیرکل رسانه های داخلی، علیرضا شیروی مدیرکل رسانه های داخلی، حمید ضیایی پرور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها و محمد حیدری مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از نزدیک با اصحاب رسانه گفت و گو کردند.
‘مشکل کاغذ، یارانه مطبوعات، بیمه خبرنگاران، آگهی های دولتی، حمایت از رسانه های نوپا، کارت خبرنگاری، مشکلات دفاتر نمایندگی در استان ها' از جمله مهمترین مباحث مطرح شده از زبان اهالی رسانه در این دیدار ها بود.
به گزارش کسب و کار نیوز، محمد سلطانی فر از زمان قبول مسئولیت در معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون نشست ها، دیدارهایی نیز بصورت گروهی و انفرادی با اصحاب رسانه و مدیران و مسئولان آنها برگزار کرده است.
پیگیری و ساماندهی موضوع کاغذ مطبوعات و نشریات، موضوع افزایش بیمه پایه و تکمیلی، پیگیری اخذ سهیمه طرح ترافیک، انعقاد و امضای تفاهم نامه های مختلف و… از جمله اقدامات این معاونت طی ماههای اخیر به شمار می رود.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.