صفحه اصلی / اصناف / برندها / کمپانی اپل در سال جدید تاریخ سازی می کند
کمپانی اپل در سال جدید تاریخ سازی می کند

کمپانی اپل در سال جدید تاریخ سازی می کند

کمپانی اپل مدعی شد در سال جاری ۳۵۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند. برطبق گزارش وب سایت GBH Insights اپل با ادعای این رقم خبر از یک تحول بزرگ تر میان طرفداران خود را می دهد. بر طبق ادعای این کمپانی ۳۵۰ میلیون گوشی هوشمند تنها در مدت زمانی بین ۱۲ الی ۱۸ ماه به فروش خواهد رسید. این خبر در ابتدا کمی عجیب به نظر می رسد اما اپل تحقیقاتی را انجام داده است و به نظر می رسد رقم اعلام شده معقول باشد.

در سال های اخیر کمپانی اپل گوشی های هوشمند خود را با تغیرات بسیار کمی از دید کاربران روانه بازار فروش کرده است و به نظر می رسد کاربران و علاقه مندان این برند به گوشی هوشمند قدیمی خود پایبند هستند و قصد تعویض آن را ندارند به همین دلیل کمتر فردی قصد جا به جا کردن پرچم دار سال گذشته را با پرچم دار سال جاری داشته است. شاید تنها نکته مثبت در این میان عرضه گوشی هوشمند آیفون ایکس باشد که با قیمتی بسیار بالا روانه بازار فروش شد و اگرچه امکانات بسیار خوبی را در کنار هم قرار داده بود اما قیمت بالای این گوشی هوشمند مانع از خرید بسیاری از کاربران سیستم عامل IOS شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، بر طبق این ادعا کمپانی اپل اطلاعاتی را به دست آورده است که حدود ۷۰ میلیون کاربر در چین قصد دارند گوشی هوشمند خود را به روز رسانی کنند و بدون عرضه سه گوشی هوشمند در قیمت های مختلف می تواند بسیاری از این کاربران را برای خرید گوشی های سری جدید آیفون متقاعد کند.

شواهد نشان می دهد آیفون در سال جاری برنامه های کامل تری در مقایسه با سال های گذشته دارد. امسال آیفون در نظر دارد سه گوشی هوشمند روانه بازار فروش کند. کوچک ترین عضو این خانواده آیفون ایکس اس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است و نسخه ایکس اس پلاس نیز با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی برای فروش آماده می شود. نسخه دیگر آیفون ۹ است که اپل برای مقرون به صرفه تر شدن این گوشی هوشمند از پنل ال سی دی استفاده کرده است.

نکته قابل توجه در مورد این سه گوشی هوشمند استفاده از پردازنده یکسان ۷ نانومتری A12 است. این پردازنده مانند رویه هر سال، توسط کمپانی TSMC اپل ساخته و در سال جاری استفاده می شود. با توجه به اخبار موجود، در سه گوشی هوشمند سال ۲۰۱۸ از قابلیت حسگر تشخیص چهره سه بعدی استفاده شده و تنها مختص گران قیمت ترین گوشی سال نیست.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.