صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / معامله بیش از ۶۹ هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران
معامله بیش از ۶۹ هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران

طی مرداد ماه رقم خورد

معامله بیش از ۶۹ هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران

 تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی مرداد ماه سال 97 شاهد معامله بیش از دو میلیون و 558 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 69 هزار میلیارد ریال بود .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بورس کالای ایران ، تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی مرداد ماه سال ۹۷ شاهد معامله بیش از دو میلیون و ۵۵۸ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۹ هزار میلیارد ریال بود .
طی ماه گذشته تالار محصولات کشاورزی شاهد معامله بیش از ۲۸۴ هزار و ۶۹۱ تن انواع محصول به ارزش ۵ هزار و ۸۰۱ میلیارد ریال بود.

بر این اساس در این تالار ۵ تن و ۷۰ کیلوگرم زعفران، ۱۰۵ هزار قطعه جوجه یکروزه، ۱۷۸ هزار و ۷۴۰ تن گندم، ۱۰۰ هزار و ۷۳۴ تن شکر، ۵هزار و ۷۰ تن روغن خام و۲۰ تن خرما طی ماه مذکور به فروش رسید.

این گزارش حاکی است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در ماهی که گذشت شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۳۸۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۸ هزار و ۱۶ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود. در این تالار بالغ بر ۳۶۲ هزار و ۴۰۸ تن انواع قیر، ۲۹۱هزار و ۴۶۱ تن انواع مواد پلیمری و ۱۸۷ هزار و ۹۸۱ تن مواد شیمیایی معامله شد.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۴۱۴ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۹۵ هزار تن لوب کات، ۲۴هزار و ۵۲۰ تن گوگرد، ۲ هزار و ۹۳۸ تن عایق رطوبتی، ۱۶۰ تن گازها و خوراک ها، ۴ هزار تن سلاپس واکس و ۴ هزار و ۳۷۰ تن روغن اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا نیز در مرداد ماه ماه شاهد معامله ۸۷۳ هزار و ۹۵۳ تن انواع کالا به ارزش ۲۵ هزار و ۲۵۵ میلیارد ریال بود.

در این تالار ۷۹۲ هزار و ۷۰ تن انواع فولاد، ۲۲ هزار و ۲۳۰ تن انواع مس، ۵۶۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۳ تن کنسانتره ، ۲ هزار و ۶۰ تن آلومینیوم، ۲ هزار تن سیمان، ۴۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۶ کیلوگرم شمش طلا و ۱۵ هزار تن سنگ آهن از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالا نیز طی مدت مذکور معامله ۸۶ تن محصول معدنی و ۶۵۱ تن ضایعات فلزی را تجربه کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه ۴ شهریورماه میزبان عرضه یک هزار و ۶۸۰ تن مس مفتول، ۳ هزار تن مس کاتد، ۲۰ هزار تن مس کم عیار است.
عرضه مس مفتول، کاتد و کم عیار در تالار محصولات صنعتی و معدنی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، ۱۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۲ هزار تن سیمان تیپ۲ و ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها نیز در تالار مذکور عرضه می شود.

براساس این گزارش، یک هزار و ۹۳۹ تن مواد پلیمری و شیمیایی در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، ۴ هزار و ۳۵۰ تن قیر و عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۱۹ هزار و ۸۰۰ تن گندم خوراکی و دوروم، ۵۰۰ تن شکر سفید، ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سبد زعفران و یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم زعفران رشته ای را تجربه می کند.

همچنین مطالعه کنید:

واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش کسب و کار نیوز ،بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در هفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.