صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / اوپو بازار گوشی های ارزان قیمت را متحول می کند
اوپو بازار گوشی های ارزان قیمت را متحول می کند

اوپو بازار گوشی های ارزان قیمت را متحول می کند

گوشی هوشمند ارزان قیمت اوپو به زودی روانه بازار فروش می شوند. این گوشی هوشمند Realme 2 نام دارد و نسخه بهبود یافته Realme 1 است.

اوپو قصد دارد این گوشی هوشمند را برای بازار گوشی های ارزان قیمت روانه بازار فروش کند و با توجه به ویژگی های مشخص شده باید شاهد یک گوشی بسیار قدرتمند در این رده قیمت باشیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، امروز کمپانی اوپو به صورت رسمی خبری را منتشر کرد که نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس است. تعجب برانگیز ترین خبر از این گوشی هوشمند بریدگی صفحه نمایش و قابلیت ناچ است که برای یک گوشی ارزان قیمت بسیار جذاب و بحث برانگیز خواهد بود. با این وجود باید گوشی هوشمند Realme 2 را اولین گوشی ارزان قیمت بازار موبایل دانست. قیمت این گوشی هوشمند هنوز مشخص نشده است اما موبایل Realme 1 با قیمت ۱۱۸ دلار روانه بازار فروش شد.

پردازنده این گوشی هوشمند اسنپدراگون ۴۵۰ است و در دو نسخه روانه بازار فروش می شود. برند چینی اوپو قصد دارد نسخه ۳۲ گیگابایتی این گوشی هوشمند را با رم نرم افزاری سه و نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند را با رم نرم افزاری چهار گیگابایتی روانه بازار فروش کند. هر دو نسخه نیز از رم میکرو اس دی پشتیبانی می کنند.

این گوشی هوشمند وزن بسیار کمی نیز دارد و تنها ۱۶۸ گرم برای این گوشی هوشمند بسیار عالی خواهد بود. کمپانی چینی اوپو باتری قدرتمند ۴۳۲۰ میلی آمپری را برای این موبایل در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند ارزان قیمت دو سیم کارته است و نکته قابل توجه پشتیبانی از اینترنت ۴G برای هر دو سیم کارت است. کمپانی چینی اوپو اندروید ۸.۱ را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته و با رابط کاربری منحصر به فرد این برند همراه خواهد بود.

کمپانی چینی اوپو لنز های ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است و در بخش دوربین سلفی نیز شاهد یک لنز هشت مگاپیکسلی هستیم. دوربین عکاسی این گوشی هوشمند خبر از یک گوشی گران قیمت می دهد و باید منتظر قیمت رسمی این گوشی هوشمند باشیم. البته شباهت های بسیار زیاد این گوشی هوشمند با Oppo A5 این خبر را به کاربران می دهد که باید منتظر قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار باشند.

کمپانی چینی اوپو گوشی هوشمند Realme 2 را در رنگ های قرمز، آبی و مشکی روانه بازار فروش می کند و باید شاهد حضور یک گوشی پرفروش دیگر در بازار جهانی موبایل توسط این برند چینی باشیم. نظر شما در مورد این برند چیست؟ با توجه به امکانات و قیمت بسیار مناسب به نظر می رسد استفاده از گوشی های هوشمند این برند بسیار هیجان انگیز باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.