صفحه اصلی / استان ها / تهران / افتتاح ۸۰پروژه با ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت در دماوند
افتتاح ۸۰پروژه با ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت در دماوند

فرماندار دماوند خبر داد

افتتاح ۸۰پروژه با ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت در دماوند

فرماندار دماوند از افتتاح ۸۰ پروژه عمرانی این شهرستان با ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت خبر داد.

مجید صفری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای انقلاب اسلامی از افتتاح ۸۰ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد تومان در شهرستان دماوند خبر داد و اظهار داشت: بر اساس سر شماری سال ۹۵ در شهرستان دماوند، ۳ درصد در رشد خانوار و چهار و نیم درصد در خصوص جمعیت افزایش وجود دارد که این نشان از مهاجر پذیر بودن شهرستان دارد و مهاجر پذیری باعث شد تا ساخت و ساز در شهرستان به یک فاجعه تبدیل شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، صفری در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون از لحاظ مصرف آب دچار بحران شده ایم و چاه های آب با افت شدید آب مواجه شده و به سطح آهکی رسیده اند افزود: از لحاظ مشکلات مربوط به آب و برق، کمترین قطعی آب و برق را شاهد بودیم که در این خصوص، مسئولان مصرف آب و برق را کنترل و مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه هفته دولت زمان بسیار خوبی برای نشان دادن توانمندی ها و تلاش های صادقانه خدمتگزاران نظام به است است گفت: در این ایام پروژه های متععدی را برای دماوند به افتتاح می رسانیم وامیدواریم در این زمینه مردم رضایت داشته باشند.

فرماندار دماوند بیان داشت: از جمله اقدامات فرهنگی در هفته دولت دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا بود که در روز اول هفته دولت انجام شد و از دیگر اقدامات و پروژه های عمرانی شهرستان افتتاح کارخانه تولیدی و احداث تصفیه خانه ناحیه صنعتی در ناحیه صنعتی آئینه ورزان، افتتاح اقامتگام بوم گردی، افتتاح پروژه گردشگری، افتتاح جایگاه « سی. ان. جی» در شلمبه، افتتاح پروژه های شهرداری دماوند، افتتاح فاز ۱ بیمارستان فاطمه زهرا(س) دماوند، افتتاح ساختمان شماره ۲ فرمانداری و افتتاح واحد پرورش بلدرچین را در روزهای مختلف هفته دولت خواهیم داشت.

صفری به پروژه های خدمانی و کلنگ زنی های این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: گاز رسانی به روستای سرخده و مغانک، کلنگ زنی پل روگذر کابلی نمیر، زیرسازی جدولگذاری و سامان دهی سایت مسکن مهر مهرآباد حدفاصل جاده گاز تا مسجد امام علی(ع)، تکمیل مخزن ۵ هزار متر مکعبی مسکن مهر آباد، آغاز عملیات اجرایی فاز نهایی سردخانه به همراه نیروگاه تولید برق ۵ مگاواتی، احداث پارکینگ ویژه امداد و نجات چناران، احداث سوله امدادی هلال احمر بخش رودهن، تامین برق مسکن مهر گیلاوند(شامل تعاونی فرهنگیان و مسیح دانشوری،، سامانه پایش تصویری و نظارت عمومی شهر آبسرد، جدولگذاری معابر سطح شهر کیلان نیز از دیگر اقدامات و تلاش های مجموعه مدیریتی شهرستان دماوند است که تقدیم مردم اینمنطقه خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.