چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / آخرین ویژگی پرطرفدار ترین میان رده هوآوی تکمیل شد
آخرین ویژگی پرطرفدار ترین میان رده هوآوی تکمیل شد

آخرین ویژگی پرطرفدار ترین میان رده هوآوی تکمیل شد

پرطرفدار ترین میان رده هوآوی به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز خواهد شد.

کمپانی چینی هوآوی روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد رونمایی از گوشی هوشمند Honor 8X روز ۵ سپتامیر است و کاربران و علاقه مندان سری آنر می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. با توجه به اخبار موجود به نظر می رسد این گوشی هوشمند در یک نسخه با صفحه نمایش بزرگتر نیز عرضه شود که این خبر به صورت رسمی تایید نشده اما به هر حال باید شاهد عرضه یک گوشی هوشمند سری آنر با صفحه نمایش ۷.۱۲ اینچی باشیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، امروز در وب سایت مشهور Weibo خبری منتشر شد که این گوشی هوشمند در بنچمارک های چینی راه پیدا کرده است و پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ را تایید می کند. البته از مدت ها پیش می توان استفاده از پردازنده کمپانی کوالکام را برای این گوشی هوشمند پیشبینی کرد اما تفاوت های بسیاری میان دو نسخه اسنپدراگون ۶۳۶ و اسنپدراگون ۶۶۰ وجود داشت و هوآوی نسخه قدرتمند تر را برای این میان رده پرطرفدار در نظر گرفته است. حال با اعلام نوع پردازنده این گوشی هوشمند تقریبا تمام مشخصات این گوشی هوشمند به جز قیمت آن مشخص شده است اما با توجه به برند های رقیب به نظر می رسد باید شاهد قیمتی پایین تر از ۴۰۰ دلار باشیم.

گوشی هوشمند Honor 8X مانند تمام میان رده های هوآوی حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد و از رم نرم افزاری چهار گیگابایتی در پردازش ها استفاده می کند. این ترکیب در حافظه و داخلی و رم نشان می دهد هوآوی قصد دارد گوشی هوشمند خود را با قیمتی منطقی و کارایی بسیار بالا روانه بازار کند. هنوز خبری از دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیست اما هوآوی قصد دارد گوشی موبایل خود را با لنز ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی روانه بازار فروش کند و حضور یک لنز دوربین دو مگاپیکسلی نیز خبر از یک دوربین عکاسی با قابلیت های بوکه می دهد. گوشی هوشمند Honor 8X قرار است به اندروید ۸.۱ مجهز شود که از رابط کاربری نسخه ۸ هوآوی نیز بهره می برد، با این وجود آنر هشت ایکس اولین میان رده هوآوی مجهز به اندروید ۹ نخواهد بود که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نسخه قبلی گوشی هوشمند Honor 8X در بازار جهانی به فروش بسیار خوبی دست یافت و توانست بسیاری از میان رده های برند های مختلف از جمله سامسونگ را شکست دهد. حال باید دید نسخه جدید این گوشی هوشمند چگونه ماموریت سری آنر را ادامه می دهد. در واقع این گوشی هوشمند را باید جایگزین گوشی موبایل آنر هفت ایکس و همچنین نسخه مقرون به صرفه آنر نوت ۱۰ دانست.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.