صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / یکی از دغدغه های بنده حضور مستمر و مداوم در حوزه انتخابیه و رسیدگی به مشکلات مردم است
یکی از دغدغه های بنده حضور مستمر و مداوم در حوزه انتخابیه و رسیدگی به مشکلات مردم است

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد

یکی از دغدغه های بنده حضور مستمر و مداوم در حوزه انتخابیه و رسیدگی به مشکلات مردم است

شهرکرد- خبر نگار کسب و کار، هومن نجاتی، نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دغدغه های بنده حضور مستمر و مداوم در حوزه انتخابیه است و نه تنها از نزدیک بصورت مستمر با مشکلات مردم منطقه آشنایی دارم بلکه همواره تلاش خود را برای دعوت مسئولین کشوری به استان بکار ببندیم.

علی کاظمی باباحیدری روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به نقش مطبوعات در شرایط حال حاضر کشور گفت: امروز کشور در یک شرایط خاص، حساس و سخت قرار دارد، بنابراین خبرنگار بایستی در مسیر بهتر شدن وضعیت در کنار مسئولین قرار بگیرند و با قلم خود گامی در جهت بهبود وضعیت کشور بردارند.
به گزارش کسب و کار نیوز، وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی بویژه حکومت های غربی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند ، پس در این شرایط باید مسئولین، مردم و مطبوعات مراقب باشند کشور از داخل آسیب نبیند و همواره اتحاد و همدلی بین اقشار مختلف جامعه حفظ و حراست شود.
کاظمی با اشاره به بودجه سال ۹۷ گفت: یکی از اساسی ترین و مهمترین مصوبات مجلس شورای اسلامی بحث بودجه واعتبارات است که با تلاش هایی که صورت گرفت اعتبارات استان نه تنها کاهشی نداشت بلکه در بسیاری از ردیف ها افزایش اعتبار هم داشتیم.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس اظهار کرد: یکی از دغدغه های بنده حضور مستمر و مداوم در حوزه انتخابیه است و نه تنها از نزدیک بصورت مستمر با مشکلات مردم منطقه آشنایی دارم بلکه همواره تلاش خود را برای دعوت مسئولین کشوری به استان بکار ببندیم.
وی با اشاره به جذب سرمایه گذران در استان گفت: برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی ، باید زیر ساخت ها در استان فراهم شود و تا زمانی که زیر ساخت ها فراهم نشود بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه گذاری در استان نخواهد داشت.
کاظمی در ادامه با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان گفت: با تلاش های صورت گرفته توانستیم اعتبار خوبی در بحث افزایش تخت های بیمارستانی و توسعه مراکز درمانی دریافت کنیم.
وی افزود: با تلاش های صورت گرفته شبکه بهداشت شهرستان کوهرنگ از بیمارستان کوهرنگ جداشود، همچنین بیمارستان بازفت که بیش از ۸ سال از ساختش گذشته بود اعتبار خوبی جذب شود و تلاش می شود امسال به بهره برداری برسد.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس تصریح کرد: تلاش برای ساخت و تکمیل کلینیک های شبانه روزی در مناطق مختلف استان و اخذ مجوز برای دریافت تعدادی آمبولانس برای مناطق مختلف استان از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان بوده است.
کاظمی خاطر نشان کرد: با تلاش های مسئولین دولت و نمایندگان توانستیم اورژانس هوایی را به استان اختصاص دهیم ، همچنین تلاش داریم یک بالگرد برای جمعیت هلال احمر استان دریافت کنیم.
وی با اشاره به وضعیت جاده های استان گفت: در بحث جاده ها معضل و مشکل داریم و متاسفانه برخی از جاده های استان به قتلگاه تبدیل شده اند.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس افزود: اقدامات برای بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز استان آغاز شده اما یکی از مشکلات اساسی در بحث پروژه های عمرانی اوراق و اسناد قرضه است که در بعضی از پروژه ها نیاز است تملک انجام شود.
کاظمی با اشاره به وضعیت مراکز ورزشی استان گفت: در استان ما ورزش به یک زخم کهنه تبدیل شده و در حال حاضر در مرکز استان یک زمین ورزشی مناسب نداریم اما با مشارکت مردم و اقدامات صورت گرفته قدم هایی برداشته شده اما همچنان وضعیت ورزشی در بسیاری از نقاط استان ضعیف است.
وی با اشاره به اینکه آب در کل کشور به یک چالش بزرگ تبدیل شده است عنوان کرد: امسال برای بحث آب و فاضلاب استان ردیف ملی دریافت شده و برای ۳ شهر استان تلاش داریم اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای بحث فاضلاب دریافت شود.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس با اشاره نیروگاه کارون ۴ گفت: در نیروگاه کارون ۴ بی انصافی بزرگی در حق مردم استان شد و اکثر نیروهای این پروژه غیر بومی هستند که تلاش داریم تغییراتی در این زمینه صورت گیرد.
کاظمی با اشاره به طرح های کشاورزی استان افزود: بسیاری از طرح های کشاورزی در برخی نقاط استان سال ها راکد مانده بوده که تلاش شده تعدادی از طرح ها راه اندازی شود و در مجموع طرح های کشاورزی زیادی است که تلاش می کنیم در استان راه اندازی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از بیکاری استان در بخش گردشگری مرتفع می شود عنوان کرد: برای جذب گردشگر در استان باید زیرساخت ها فراهم شود و شرایط رفاهی و اسکانی گردشگران و مسافران فراهم شود و یکی از انتظارات از مسئولین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اخذ سند گردشگری استان است.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از خبرنگار روزنامه کسب و کار و دیگر اصحاب رسانه در استان تجلیل بعمل آمد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.