صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / گرشاسبی: با الدحیل، تماشاگرپسند بازی می‌کنیم/ انگار برخی دوست دارند پرسپولیس از بین برود

گرشاسبی: با الدحیل، تماشاگرپسند بازی می‌کنیم/ انگار برخی دوست دارند پرسپولیس از بین برود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم در بازی رفت برابر الدحیل نتیجه خوبی کسب کند.

حمیدرضا گرشاسبی

به گزارش کسب و کار نیوز، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم در جمع خبرنگاران گفت: امروز آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس قبل از سفر به قطر است. ما فردا ظهر عازم قطر می‌شویم. ان‌شاءالله بازیکنان بتوانند با کسب نتیجه خوبی برگردند. همه چیز مهیا شده و مسائل فنی را هم کادر فنی انجام داده است. همه می‌دانند که ما دو نیم فصل از نقل و انتقالات محروم بودیم و با همین بازیکنان موجود به جنگ تیمی می‌رویم که هزینه زیادی کرده است. با همین امکانات و نفرات موجود سعی می‌کنیم بازی تماشاگرپسند و خوبی را به نمایش بگذاریم تا در بازی برگشت و در استادیوم سرخ‌پوش آزادی بتوانیم نتیجه نهایی را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس در سه بازی اخیرش در لیگ برتر سه تساوی کسب کرده است گفت: همه تیم‌ها جلوی پرسپولیس بسته بازی می‌کنند و این کار را سخت می‌کند. توپ‌های تیم هم وارد دروازه حریفان نمی‌شود. در همین بازی آخر دو ضربه ما به تیر دروازه برخورد کرد و دو موقعیت تک به تک را هم بازیکنان از دست دادند. همچنین یک پنالتی صددرصد برای ما گرفته نشد. از طرفی جای گله دارد با وجود این که داور دو بار در طول بازی برای آب خوردن بازی را متوقف کرد و تور دروازه پاره شد و نیز بعضی بازیکنان خودشان را روی زمین انداختند اما وقت اضافه منطقی برای دیدار گرفته نشد. این‌ها جای سوال دارد که ان‌شاءالله باید تیم داوری و رییس کمیته داوران این موضوع را بررسی بیشتری کنند. قضاوت‌ها باید طوری باشد که از نظر روحی روانی روی تیم‌ها اثر نگذارد. پرسپولیس در حال حاضر در شرف یک بازی مهم در لیگ قهرمانان است. ان‌شاءالله که این مشکلات تکرار نشود.

او در مورد ضرب‌الاجل AFC اظهار کرد: ۲۸ پرونده مربوط به بازیکنان و مربیان خارجی بسته شد و فقط دو تا از آن‌ها را به صورت قسطی پرداخت می‌کنیم. دو بازیکنی که ما اصلا آن‌ها را نمی‌شناسیم اما محبت کردند و با یک تلفن قبول کردند که طلب‌شان را به صورت قسطی پرداخت کنیم در حالی که بعضی از بازیکنان داخلی هستند که تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آیند. انگار دوست دارند پرسپولیس از بین برود. من نمی‌خواهم اسم ببرم. از حدود ۲۰۰ نفر بازیکن و اعضای کادر فنی تقریبا ۱۵-۱۶ نفر باقی مانده‌اند. دنبال این هستیم که با این تعداد هم جلسه بگذاریم. برای اولین بار از تاریخی که پرسپولیس افتتاح شده است حدود ۵-۶ میلیارد بدهی به بازیکنان و اعضای کادر فنی باقی مانده است که ان‌شاءالله این‌ها را هم تسویه می‌کنیم.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.