صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / پرداخت قسط اول راه آهن اردبیل در هفته آینده
پرداخت قسط اول راه آهن اردبیل در هفته آینده

نماینده مردم اردبیل در مجلس عنوان کرد:

پرداخت قسط اول راه آهن اردبیل در هفته آینده

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: قسط اول راه آهن اردبیل که 250 میلیارد تومان است هفته آینده توسط بانک ملی پرداخت می‌شود.

صدیف بدری

به گزارش کسب و کار نیوز، صدیف بدری در مراسم گرامیداشت روز پزشک با قدردانی از تلاش پزشکان حاذق، متخصص و دلسوز در التیام درد و رنج مردم اظهار کرد: کاری که پزشکان انجام می‌دهند معامله با پول و پست نیست بلکه معامله با خداست.

وی به استیضاح وزیر اقتصاد در هفته جاری اشاره و خاطرنشان کرد: قرار است به عنوان موافق استیضاح وزیر اقتصاد ۱۰ دقیقه صحبت کنم.

 
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی استاندار اردبیل در پیگیری پروژه‌های زیربنایی استان اردبیل به ویژه راه آهن ادامه داد: از ۷۵۰ میلیارد تومان وامی که بانک ملی در سه سال پرداخت خواهد کرد ۲۵۰ میلیارد تومان آن هفته آینده واریز خواهد شد تا در مجموع با هزینه ۴۰۰ میلیارد تومان امسال برای راه آهن اردبیل این پروژه در سه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

بدری تصریح کرد: شنیدیم که وزیر بهداشت بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل را از لیست پروژه‌های اولویت‌دار قلم زده است که اگر در این زمینه تجدیدنظر نکند ما خود وزیر بهداشت را قلم می‌زنیم.

وی افزود: البته با رایزنی‌هایی که انجام شده وزیر بهداشت قول داده تا مشکل به وجود آمده را برطرف کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس به پراکنش بیمارستان‌ها در سطح شهر نیز اشاره کرد و گفت: در شمال اردبیل و منطقه وحدت و سلمان‌آباد ما نیازمند احداث یک بیمارستان مجهز هستیم تا به ساکنان این منطقه ارائه خدمات شود که انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه اقدامات عملی را انجام دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.