صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / راه‌اندازی شبکه استانی “جامعه و دانشگاه”
راه‌اندازی شبکه استانی “جامعه و دانشگاه”

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه اعلام کرد

راه‌اندازی شبکه استانی “جامعه و دانشگاه”

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه از راه اندازی شبکه استانی جامعه و دانشگاه در کرمانشاه خبر داد.

محیط دانشگاه

دکتر فرهاد دانش نیا در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه اخیرا شبکه ای تحت عنوان شبکه ملی جامعه و دانشگاه در کشور راه اندازی شده، دغدغه اصلی شکل گیری این شبکه را اولویت بندی مسائل توسعه استان‌ها و ارائه راهکار خواند و افزود: قرار است دبیرخانه استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه در همه استانها راه اندازی شود.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی از ابلاغ حکم راه اندازی دبیرخانه این شبکه در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: در هر استانی دانشگاه مادر متولی دائر کردن دبیرخانه این شبکه است که در استان کرمانشاه نیز این دبیرخانه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی راه اندازی و رئیس این دانشکده نیز دبیر شبکه خواهد بود.

وی اضافه کرد: حوزه معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه، دانشگاه ها و سازمان برنامه و بودجه استان اعضای اصلی این شبکه خواهند بود.

دانش نیا با تاکید بر اینکه این شبکه در واقع اتاق فکر توسعه استان کرمانشاه خواهد بود، گفت: کارگروه های مختلف این شبکه را با حضور اعضای آن ظرف هفته آینده تشکیل خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شکل گیری این شبکه در استان بتواند در بحث مشکلات حوزه های مختلف شامل حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی، کشاورزی و… زمینه گفت و گو بین صاحب نظران و کارشناسان را درقالب کارگروه ها فراهم کرده و گامی در راستای ارائه پیشنهادات و راهکارها به دستگاه های مختلف استان باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.