صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / دولت فلسطین: قانونی کردن اقامه آیین‌های مذهبی غیر مسلمانان در مسجد الاقصی به جنگ دینی می‌انجامد
دولت فلسطین: قانونی کردن اقامه آیین‌های مذهبی غیر مسلمانان در مسجد الاقصی به جنگ دینی می‌انجامد

دولت فلسطین: قانونی کردن اقامه آیین‌های مذهبی غیر مسلمانان در مسجد الاقصی به جنگ دینی می‌انجامد

سخنگوی دولت وفاق ملی فلسطین گفت، که مشروعیت بخشیدن به اقامه آیین‌های مذهبی غیر مسلمانان در مسجد الاقصی در نهایت منجر به یک جنگ دینی در سراسر جهان می‌شود.

مسجد الاقصی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، یوسف محمود، سخنگوی دولت وفاق ملی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اظهار داشت: مسجدالاقصی تنها متعلق به مسلمانان است و از مقدس‌ترین مقدسات مسلمانان در سراسر جهان به شمار می‌رود.

یوسف محمود تاکید کرد: هرگونه تلاش رژیم اشغالگر برای قانونی کردن اقامه آیین‌های مذهبی غیر مسلمانان در مسجد الاقصی، باعث خواهد شد تا آتش جنگ دینی در منطقه و جهان شعله‌ور شود.

وی افزود: دولت وفاق ملی فلسطین از تمامی نهادها، سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای مرتبط با آن‌ها در سراسر جهان می‌خواهد تا به منظور ممانعت از قانونی شدن این طرح به طور جدی و فوری تلاش کنند.

از سوی دیگر، دیوان عالی رژیم صهیونیستی از دولت این رژیم خواسته درباره ممنوعیت یهودیان برای اقامه آیین‌های مذهبی در مسجد الاقصی توضیح دهد و به دولت ۶۰ روز مهلت داده تا دلایل این ممنوعیت را عنوان کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.