صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / در حاشیه رویداد صنعت نمایشگاهی؛اعطای جوایز به برندگان رقابت STALLEX AWARD

در حاشیه رویداد صنعت نمایشگاهی؛اعطای جوایز به برندگان رقابت STALLEX AWARD

داوری طرح‌ها، گزارش‌ها و برنامه‌های فعالان صنعت نمایشگاهی در قالب رقابت STALLEX AWARDآغاز شده و برندگان این مسابقه یکشنبه ۴ شهریورماه معرفی می‌شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، داوری طرح‌ها، گزارش‌ها و برنامه‌های فعالان صنعت نمایشگاهی در قالب رقابت STALLEX AWARDآغاز شده و برندگان این مسابقه یکشنبه ۴ شهریورماه معرفی می‌شوند.

مراسم جایزه جشن صنعت نمایشگاهی یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی صنعت نمایشگاهی کشور است که با فراخوان طرح‌ها، گزارش‌ها و برنامه‌های فعالان این صنعت و داوری آنها و نهایتا اهدای جوایز به طرح‌های برگزیده انجام می‌شود.

طرح‌ها و گزارش‌های فعالان صنعت نمایشگاهی در این جایزه در ۵ سرفصل با عناوین مدیریت برگزاری رویدادهای نمایشگاهی، طراحی دکور و غرفه‌سازی در نمایشگاه‌ها، خدمات و تجهیزات غرفه‌های نمایشگاهی، حوزه رسانه و آی تی نمایشگاه‌ها و مقالات و کتب نمایشگاهی مورد داوری قرار می‌گیرد و به برگزیدگان هر بخش جایزه و لوح یادبود اهدا می‌شود.

این مراسم یکشنبه ۴ شهریورماه ۹۷ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نمایشگاهی پنجشنبه اول شهریورماه در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب افتتاح شد و تا روز شنبه ٣ شهریور ماه میزبان فعالان صنعت نمایشگاهی و علاقه‌مندان به این صنعت است.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.