صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / تصاوِیری جدید از گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ 3 به شایعات پایان داد
تصاوِیری جدید از گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ 3 به شایعات پایان داد

تصاوِیری جدید از گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ 3 به شایعات پایان داد

تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ 3 منتشر شد.

پرچم دار جدید سونی قصد دارد طرفداران دوربین عکاسی را شگفت زده کند و به همین دلیل در روز های اخیر شایعات بسیاری در این زمینه به وجود آمده است. در ابتدا به نظر می رسید این گوشی هوشمند از لنز های مشابه پرچم دار قبلی سونی استفاده کند اما پس از تولید لنز جدید کمپانی سونی اتفاقات جالبی رقم خورد و سونی تصمیم گرفت تغییراتی در این گوشی هوشمند ایجاد کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالا سودا، امروز تصویری از گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ 3 در رنگ نقره ایی منتشر شد که حضور یک لنز را برای دوربین اصلی تایید می کند. در کنار این لنز فلش ال ای دی دو گانه حضور دارد و در سمت راست لنز نیز NFC قابل رویت است. در تصویر منتشر شده حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند همچنان در قاب پشتی گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ 3 وجود دارد.

تاکنون چه قابلیت های از گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ 3 اعلام شده است:
این کمپانی ژاپنی مدتی پیش این خبر را اعلام کرد و صحبت هایی از لنز ۴۸ مگاپیکسلی را در گوشی های موبایل به میان آورد اما بعید به نظر می رسید به زودی این دوربین در گوشی های نسل بعدی قرار گیرد.

بر طبق این گزارش ها این لنز کوچک ترین سایز پیکسل ها را دارد و این سایز هر پیکسل ۰.۸ میکرو متر خواهد بود رقمی که بسیار شگفت انگیز است و این موضوع نشان می دهد که برترین کارایی را با لنز ۴۸ مگاپیکسلی خواهیم داشت.

سنسور جدید IMX586 قصد دارد به رقابت با دوربین های SLR بپردازد و سونی در این خبر نشان می دهد که شاید بتوان اینلنز برتری هاییرا در بین این لنز ها ایجاد کند. سونی در این لنز قصد دارد با به کار گیری فناوری های خود به پویایی تصاویر و کیفیت بالایی آن ها کمک کند. سونی قصد دارد در IMX586 از فیلتر های Quad Bayer استفاده کند و برای بالاتر بردن کیفیت تصاویر از پیکسل های دو در استفاده خواهد کرد. با این شرایط عکاسی در نور کم و شرایط بسیار سخت را ممکن می سازد.

گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ 3 حاشیه های کمتری نسبت به نسخه قدیمی تر دارد اما سونی همچنان ظاهر همیشگی پرچم دار خود را حفظ کرده است و با توجه به اخبار سونی در IFA حضور فعالی خواهد داشت و پرچم دار خود را در این مراسم رونمایی کرد. خبر جالب برای کاربران این موضو ع است که گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ 3 از اندروید نسخه سال آینده یا همان اندروید پی روانه بازار خواهد شد. پرچم دار قدرتمند سونی تاکنون مشخص شده است که دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود.

رم نرم افزاری این گوشی هوشمند شش گیگابایت خواهد بود و از پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ استفاده خواهد کرد که به نظر می رسد از فناوری جدید پردازنده گرافیکی نیز استفاده شود این گوشی بسیار قدرتمند دارای باتری ۳۲۴۰ میلی آمپری است که برای این گوشی هوشمند بسیار مناسب خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.