صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برانکو: ضعفی در الدحیل ندیدم
برانکو: ضعفی در الدحیل ندیدم

برانکو: ضعفی در الدحیل ندیدم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بعد از تماشای سه بازی از تیم الدحیل ضعفی در عملکرد این تیم پیدا نکرده است.

مصاحبه اختصاصی ایسنا با برانکو ایوانکوویچ

به گزارش کسب و کار نیوز، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین شنبه سرخپوشان در جمع خبرنگاران گفت: از این که بازیکنانم سر حال هستند، خوشحالم. در بازی‌های لیگ هم نشان دادیم که خوب شروع کردیم و بازیکنان در فرم خوبی قرار داشتند. دوست داریم بازی خیلی خوبی را مقابل الدوحیل انجام دهیم. کمال کامیابی‌نیا امروز کسالت کوچکی داشت و امیدواریم که تا بازی با الدحیل آماده شود. نیازی نیست که بگویم با چه حریفی روبه‌رو می‌شویم. تیمی که به العین هشت گل زد، العینی که فینالیست پارسال بود. با توجه به اطلاعات ما برنامه الدحیل این است که قهرمان آسیا شود. من سه بازی آنها را نگاه کردم. دنبال ضعف‌های آنها بودم اما متاسفانه ضعفی در آنها ندیدم.

او ادامه داد: البته اگر دنبال نتیجه باشیم باید خیلی دقیق و عالی عمل کنیم. این یک افتخار است که در چنین سطحی از لیگ قهرمانان بازی می کنیم چون ما فقط برای باشگاه و هوادارانمان بازی نمی کنیم بلکه برای کشور ایران مسابقه می دهیم. ما معرف ایران هستیم. می توانیم افتخار کنیم که برای اولین بار دو باشگاه از ایران به یک چهارم نهایی صعود کرده اند. سه شنبه مشخص می شود که ما هجومی بازی می کنیم یا تدافعی. پرسپولیس هیچوقت دفاع نمی کند و همیشه رو به جلو حرکت می کند. ما در بازی هایی باختیم و باز هم خواهیم باخت اما پرسپولیس همیشه تفکر و فلسفه خودش را خواهد داشت، البته تا زمانی که من مربی باشم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه شرایط برابر یا نابرابری وجود ندارد اظهار کرد: ما تیم خوبی داریم. تیمی که به آن اعتماد دارم و نشان داده مقابل هر تیمی می تواند بازی کند. الان شرایط ایده‌آل نیست چون ما سه بازیکن جدید به نام های نوراللهی، رسن و عالیشاه در ترکیب داریم. ما سه ملی پوش را از دست دادیم اما نه من و نه بازیکنانم از هیچ کس هراسی نداریم. می دانیم که همه بازی های ما بسیار سخت خواهد بود مخصوصا بازی های لیگ قهرمانان آسیا.

برانکو ضمن تشکر از تاج و گرشاسبی برای حضور در تمرین پرسپولیس بیان کرد: آنها به ما حمایت و دلگرمی دادند و برای ما آرزوی موفقیت و پیروزی کردند.

در ادامه خبرنگاری با یادآوری این نکته که بعضی مربیان با ارائه تاکتیک های تدافعی قهرمان ملی هم شدند از برانکو پرسید آیا بهتر نیست با توجه به شرایط پرسپولیس، این تیم هم تاکتیک تدافعی مقابل الدحیل بازی کند؟ برانکو هم پاسخ داد: من به شما گفتم که دیدگاه و فلسفه پرسپولیس چه چیزی است. ما در هر بازی برای برد، برد و برد به زمین می رویم. تیم ملی نشان داده است که در بخش دفاعی بازی می تواند موفق باشد. خیلی از تیم ها از این روش استفاده می کنند. فرانسه هم در مقابل کرواسی تدافعی بازی کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.