صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / انتقال تکنولوژی تولید برق از زباله از کشور چین
انتقال تکنولوژی تولید برق از زباله از کشور چین

انتقال تکنولوژی تولید برق از زباله از کشور چین

‌معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: برای اجرای پروژه تولید برق از زباله در چهار شهرداری استان اردبیل انتقال تکنولوژی از کشور چین را دنبال می‌کنیم.

زباله

‌بهمن حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، ‌اظهار کرد: اخیرا هیئت چینی به دعوت ما و به میزبانی اتاق بازرگانی در استان اردبیل حاضر شده تا ما در رایزنی‌هایی که داشتیم زمینه انتقال تکنولوژی و حضور سرمایه‌گذاران چینی را در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هیئت تجاری علاقمند بود تا با توجه به اینکه اردبیل قطب توریسم کشورمان است در این سفر سرمایه‌گذاری را در این بخش انجام دهند که قرار شد تیمی از این کشور با حضور در شهر سرعین در حوزه آبدرمانی و گردشگری طبیعی سرمایه‌گذاری لازم را انجام دهد.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل افزود: ما باید در انتقال صنایع جدید و هایتک‌نولوژی در کنار همکاری‌های مشترک در بخش توریسم سعی کنیم تا در این حوزه به اهداف موردنظر خودمان دست یابیم.

حسین‌زاده بیان کرد: ما همچنین در بخش صنایع پلاستیک به عنوان یک صنعت صادرات محور با لحاظ قواعد زیست محیطی و همچنین تولید برق از زباله با همکاری‌ چهار شهرداری استان با چینی‌ها رایزنی‌های لازم را انجام دادیم تا در این بخش‌ها نیز سرمایه‌گذاری‌های مشترک انجام شود.

وی از استقرار نمایندگی شرکت سرمایه‌گذار چینی در اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هیئت چینی حاضر در استان اردبیل دفاتری را در تهران و تبریز دایر کرده‌اند ما نیز پیشنهاد کردیم تا در اتاق بازرگانی و یا سازمان همیاری این اتاق فعال شود.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل ادامه داد: در نشست‌های رودررویی که اهالی صنعت، گردشگری و کشاورزی ما با هیئت تجاری چینی داشتند قرار شد تا زمینه همکاری‌های مشترک و تولیدات متنوع مورد بررسی قرار گیرد تا ما بتوانیم از قبل حضور چنین هیئت‌هایی به توسعه و رونق اقتصادی استان و جلب نظر سرمایه‌گذاران خارجی کمک کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.