چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم: پا جای کیانوش گذاشتن سخت است

گزارش ایسنا از جاکارتا

وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم: پا جای کیانوش گذاشتن سخت است

علی مکوندی، وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم ایران در آستانه مسابقه‌اش در بازی‌های آسیایی تاکید کرد که جا پای کیانوش رستمی گذاشتن سخت است.

علی مکوندی

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، علی مکوندی امروز در دسته ۸۵ کیلوگرم روی تخته می‌رود. او درباره حضورش در این رویداد مهم اظهار کرد: هر چه در توان دارم می گذارم تا بتوانم بهترین باشم. در روزهای نخست به شرایط آب و هوا عادت نکرده بود اما هر چه گذشت بدن‌هایمان روی فرم آمد. خدا را شکر مشکل خاصی ندارم و آماده مسابقه هستم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری درباره حضورش در دسته ۸۵ کیلوگرم بیان کرد: اینکه بخواهی به جای کیانوش رستمی باشی کار خیلی سختی است. او هر رکوردی که بگویید زده است و کلی مدال در کارنامه دارد. خیلی سخت است که بخواهم پا جای پای او بگذارم اما تلاشم را می‌کنم تا جایگزین خوبی باشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شانس کسب مدال در این دسته وجود دارد؟ تصریح کرد: سطح دسته ۸۵ کیلوگرم به نسبت ۴ سال قبل پایین‌تر است اما تعداد رقیبان بالا است. تا جایی که آنها را می‌شناسم کارم خیلی سخت است. برای من که تازه آمده‌ام و اولین بازی‌های آسیایی است که تجربه می‌کنم کار کمی مشکل است اما گفتم نا امید نیستم و اگر در روز مسابقه، خودم باشم می‌توانم هر کاری بکنم.

مکوندی درباره تغییر اوزان وزنه‌برداری نیز بیان کرد: برای دسته های بالا مثلا ۹۴ کیلوگرم خیلی خوب شد اما برای من نه.حالا اگر بخواهم به وزن المپیکی برسم باید خودم را به ۸۱ کیلوگرم برسانم.این تغییر وزن دادن ها به بدن آسیب می‌زند. هیچ چیزی دیگر از آدم نمی‌ماند. در هر صورت چاره ای نیست. فعلا در بازی‌های آسیایی هستیم. مردم دعا کنند تا بتوانیم مدال‌های خوشرنگی بگیریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.