صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / واکنش سرمربی دوچرخه سواری به ناکامی ایران در جاده: رقیبان ما خود را از آسیا جدا کرده‌اند
واکنش سرمربی دوچرخه سواری به ناکامی ایران در جاده: رقیبان ما خود را از آسیا جدا کرده‌اند

واکنش سرمربی دوچرخه سواری به ناکامی ایران در جاده: رقیبان ما خود را از آسیا جدا کرده‌اند

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: نتایج تیم استقامتی دوچرخه سواری به بدشانسی مربوط نمی شود بلکه باشگاه های ما نتوانستند به سمت حرفه ای گری بروند.

دوچرخه سواری جاده

رسول هاشم کندی سرمربی تیم ملی استقامت دوچرخه سواری ایران پس از ششم شدن معظمی گودرزی در تایم تریل جاده بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: به نظرمن نتایج تیم استقامتی دوچرخه سواری به بدشانسی مربوط نمی شود بلکه از دو یا سه سال گذشته شرایطی برای باشگاههای دوچرخه سواری در ایران به وجود آمد که این رشته را با مشکل روبه رو کرد. باشگاه ها نتوانستند به سمت حرفه ای گری بروند در حالی که رقیبان ما و تیم هایی که در آسیا مطرح نبودند به سمت ساختارسازی حرفه ای رفتند و نتیجه اش را در این دوره دیدند.

وی ادامه داد: در این دوره در بازیهای آسیایی در بخش استقامت نتیجه نگرفتیم در حالی که همه کارها را با حمایت فدراسیون انجام دادیم و طبق برنامه پیش رفتیم. رقیبان ما خود را از آسیا جدا کرده و الان در سطح دوچرخه سواری اروپا برنامه ریزی می کنند و در اروپا صاحب کمپ آماده سازی هستند. قزاقستان با تیم آستانه پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده و نفراتش در اروپا مسابقه می دهند. این رشته ورزشی در جهان سبک و سیاق حرفه ای پیدا کرده و ما هم باید به سمت حرفه ای شدن برویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.