صفحه اصلی / دسته بندی نشده / سپاهان اصفهان مقابل تراکتورسازی تبریز متوقف شد
سپاهان اصفهان مقابل تراکتورسازی تبریز متوقف شد

لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان اصفهان مقابل تراکتورسازی تبریز متوقف شد

دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه مساوی پایان یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این دیدار که جمعه شب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد دو تیم در یک بازی تماشایی و جذاب به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.
در نیمه اول این دیدار تیم سپاهان حمله های زیادی را به خصوص از جناحین و سانتر بر روی دروازه تراکتورسازی انجام داد که سرانجام در دقیقه ۳۴سانترمحمدکریمی و ضربه سر سجاد شهباز زاده تیم سپاهان را با یک گل پیش انداخت. تیم تراکتورسازی تبریز بر شدت حملات خود اضافه کرد ولی نتوانست گل خورده خود را در نیمه اول جبران کند.
نیمه دوم در حالی آغاز شد که تراکتوری ها بر روی دروازه سپاهان حملات زیادی را انجام دادند و سرانجام در دقیقه ۷۲ توسط دو بازیکن خارجی خود یعنی پاس زیبای سوکیتای ژاپنی و ضربه پای انتونی استوکس ایرلندی به گل رسیدند تا بازی به تساوی برسد.
سپاهان پس از دریافت گل بر حملات خود افزود و چند موقعیت خوب را از دست داد و تیم تراکتور هم چشم به ضد حملات دوخت تا از موقعیت های خود استفاده کند.
در دقیقه ۷۸ ضربه سر آقایی را محسن فروزان دروازه بان تراکتورسازی به خوبی مهار کرد تا یک موقعیت خوب برای سپاهان از دست برود.
در دقیقه ۸۷ عزت اله پورقاز برای سپاهان با ضربه سر گلزنی کرد تا تیم میزبان از مهیمان پیشی بگیرد ولی خوشحالی سپاهانی ها داومی نیاورد و دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۹۰ با یک ضربه زیبا در فاصله ۳۵ متری گل تراکتورسازی را به ثمر رساند تا این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.
با این نتیجه تا پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم سپاهان با ۹ امتیاز در رده دوم و تراکتور سازی تبریز با ۶ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفتند.
۸۱۱۴ / ۲۰۹۳/ ۳۴۰۴

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.