صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سرمربی کبدی: این مدال ها نوید آینده روشن است

سرمربی کبدی: این مدال ها نوید آینده روشن است

سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران پس از قهرمانی در کبدی بازی های آسیایی گفت: این مدال ها نوید آینده روشن بازی های آسیایی است.

تیم ملی کبدی

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، غلامرضا مازندرانی بعد از قهرمانی تیم ملی کبدی مردان در بازی های آسیایی گفت: قهرمانی در این مسابقات حاصل تلاش چندین ساله بوده است و نباید به نام من یا شخص خاصی نوشته شود.
وی افزود: سالها برای کبدی زحمت کشیده شده است و برخی مواقع به دلیل کم تجربی مدال طلا را از دست دادیم مثل بازی های اینچئون که تا ثانیه های آخر جلو بودیم ولی در نهایت باختیم و نایب قهرمان شدیم.
سرمربی تیم ملی کبدی تاکید کرد: طی چند ماه گذشته مدیریت فدراسیون تغییر کرد و نیروها و افکار جدید به کبدی تزریق شدند. این اتفاقات نوید این را می دهد که کبدی آینده روشنی داشته باشد.
مازندرانی خاطرنشان کرد: اگر قرار است این عناوین ادامه داشته باشد باید از همین الان برنامه ریزی برای مسابقات آینده داشته باشیم. رقبای ما کار خود را آغاز کرده اند و ما هم باید با برنامه و طرح خود را برای مسابقات پیش رو آماده کنیم.
وی ادامه داد: می شود با یک برنامه ریزی اصولی، سالهای سال عنوان نخست این مسابقات را از آن خود داشته باشیم. تاکید می کنم که باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.
مازندرانی در پایان تاکید کرد: خون جدیدی در فدراسیون تزریق شده است. امیدوارم مسئولان با یک برنامه ریزی اصولی کبدی را به جایگاه حقیقی خودش بازگردانند. حفظ این دو مدال طلا بسیار سخت است ولی می شود با کارهای اصولی آنرا حفظ کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.