صفحه اصلی / دسته بندی نشده / رئیس فدراسیون: بانوان قایقران فعل خواستن را صرف کردند
رئیس فدراسیون: بانوان قایقران فعل خواستن را صرف کردند

بازی های آسیایی 2018

رئیس فدراسیون: بانوان قایقران فعل خواستن را صرف کردند

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: موفقیت بانوان قایقرانی ایران در بازی های آسیایی 2018 موجب شد تا ما بتوانیم ادعا کنیم این ورزشکاران به خوبی فعل خواستن را در زمان برگزاری مسابقات صرف کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز، «غلامرضا امینی» روز جمعه درباره نتیجه روئینگ سواران اظهار داشت: از نتایجی که کسب شده خیلی راضی نیستم دلیل آن هم زحماتی است که مربیان و ورزشکاران کشیده اند، از طرفی خیلی خوشحالم که مربی ایرانی توانست به برنامه ما جواب دهد.
وی با بیان اینکه مدال های ما با هدایت مربیانی مانند «افشین فرزام» و «بهناز مرادخانی» کسب شده است، یادآور شد: اطمینان به این عزیزان باعث خوشحالی من شد امیدوارم در آینده نزدیک مشابه همین اتفاق را برای پسران داشته باشیم .
وی در پاسخ به این سوال که دلیل موفقیت دختران روئینگ نسبت به پسران چیست نیز عنوان کرد: دختران با اراده خیلی قوی به مسابقات ورود و فعل خواستن را صرف کردند. احساس می کنم درباره پسران این فعل نبود. ضمن اینکه من از لحاظ فنی حق ندارم دخالت کنم چرا که کمیته فنی باید این موضوع را آنالیز کند، احساس می کنم در بعضی مواد ما احساساتی عمل کردیم.
امینی درباره مربیان تیم ها گفت: واقعیت این است که خیلی دوست دارم از مربیان ایرانی استفاده کنیم الان در آب های آرام هم همینطور است، اصل مربیان ما ایرانی هستند و شفر را به عنوان مشاور در کنار تیم داریم. مطمئنم اگر مقداری بیشتر به بحث آموزش توجه داشته باشیم مربیان ایرانی خیلی خوب هستند. باید با هیأت رئیسه فدراسیون صحبت کنم که سکان تیم مردان را هم مجددا یک مربی ایرانی در دست داشته باشد.
وی در خصوص برنامه بعدی فدراسیون برای روئینگ سواران نیر عنوان کرد: ما بعد از اینچئون به فاصله یک ماه اردوهایمان را شروع کردیم و بدون شک این اتفاق را هم برای کسب سهمیه المپیک و هم برای بازی های آسیایی بعدی که در چین است خواهیم داشت، چون مسئولان عالی رتبه ورزش کشور کمیته ملی المپیک و مردم ورزش دوست ما از قایقرانی انتظار مدال دارند فدراسیون هم باید تلاش خود را بیشتر کند تا این مدال ها را پررنگ تر کنیم.
رئیس فدراسیون قایقرانی درباره خداحافظی «مهسا جاور» نیز بیان کرد: مهسا یکی از بهترین و خوش اخلاق ترین ورزشکاران ما است شاید او از ورزش قهرمانی خداحافظی کند ولی او از خانواده قایقرانی است ما تمام تلاشمان را می کنیم که او را نگه داریم با او صحبت می کنیم تا اگر شرایطش را داشته باشد از او در مربیگری استفاده کنیم.
گفتنی است، تیم روئینگ سبک وزن دو نفره بانوان کشورمان و همچنین نازنین ملایی نماینده ایران در روئینگ سبک وزن تک نفره صبح امروز در جریان هجدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی صاحب ۲ مدال نقره شدند.
ورزشی**۹۲۵۰ **۲۰۵۲**۱۵۹۷

همچنین مطالعه کنید:

قانونی که به نفع هیچکس نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شرق، کالاهای قاچاق و به قولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.