صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / دایی: بازیکن پارس‌جنوبی روی شانه بازیکنم راه رفت/ سایپا نماینده شایسته ایران در آسیا خواهد بود
دایی: بازیکن پارس‌جنوبی روی شانه بازیکنم راه رفت/ سایپا نماینده شایسته ایران در آسیا خواهد بود

دایی: بازیکن پارس‌جنوبی روی شانه بازیکنم راه رفت/ سایپا نماینده شایسته ایران در آسیا خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید تیمش در نیمه دوم عملکرد خیلی خوبی مقابل پارس جنوبی جم داشت.

علی دایی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری اظهار کرد: بازی سخت و نفسگیری بود. دو تیم دوست نداشتند بازنده باشند. نیمه اول پارس جنوبی بهتر از ما کار کرد اما در نیمه دوم تیم ما کلا بر بازی احاطه پیدا کرد و چند فرصت خوب به دست آوردیم. آقای بوعلی دروازه‌بان تیم حریف امروز خیلی خوبی بود و توانست چند فرصت خیلی خوب را از ما بگیرد. باید به بازیکنان تبریک بگویم که با جان و دل کار کردند و تمام کارهایی که از آن‌ها خواسته بودیم را در زمین انجام دادند. نیمه دوم نیمه خیلی خوبی برای ما بود و به غیر از یک فرصت که در اختیار حریف قرار دادیم موقعیت چندانی به حریف ندادیم. با توجه به بازیکنانی که پارس جنوبی جم دارد، آن‌ها سعی داشتند از کوتاه‌ترین راه برای بازی کردن دروازه‌مان استفاده کنند و سعی داشتند با کمک وینگرهای چپ و راست‌شان فرصت گلزنی ایجاد کنند اما ما در هفته‌ای که گذشته روی این موضوع کار کرده‌ بودیم و توانستیم جلوی آن‌ها را بگیریم.

وی درباره حضور بازیکنان جوان در تیمش گفت: ما بازیکنان جوان و خوبی داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. مطمئن باشید هر کسی در تمرین‌های ما خوب باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت. ما در لیگ به همین جوانان دل بسته‌ایم که به ما کمک کنند.

دایی درباره مسائل داوری بازی و اینکه در یکی از صحنه‌ها به داوری اعتراض می‌کرد و اتفاقات حاشیه‌ای پایان بازی هم گفت: اگر نگاه کنید در صحنه‌ای که به داور اعتراض می‌کردم بازیکن حریف ۲ ثانیه روی شانه بازیکن من رفته بود و ایستاده بود و داور هم نمی‌دید. من مانده‌ام چگونه داور این صحنه را ندید. در فوتبال باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و اگر از این گونه فرصت ها استفاده کنید نمی‌توانید پیروز باشید.

وی در پایان درباره شرایط تیمش در لیگ هم گفت: تیم ما به غیر از بازی با پیکان که یک بازی بد انجام دادیم و داور برایمان یک پنالتی نگرفت تیم ما در تمام بازی‌ها عملکرد خوبی داشته است و در دیدار برابر تراکتور هم همه دیدند که چه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. ما با ادامه این روند می‌توانیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران عنوان کرد که رقبای شما در آسیا هزینه‌های میلیاردی کرده‌اند و می‌خواهند نماینده شایسته‌ای برای آسیا باشند که دایی پاسخ داد: همان تیم‌های شایسته‌ای که شما از آن صحبت می‌کنید هفته گذشته جلوی پارس جنوبی جم شکست خوردند و همین پارس هم مقابل ما این هفته شکست خورد. این نشان می‌دهد که ما تیم خیلی خوبی هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.