صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / جلالی: به حریف اجازه دادیم اذیتمان کند/ به داوران توصیه می‌کنم شجاع باشند

جلالی: به حریف اجازه دادیم اذیتمان کند/ به داوران توصیه می‌کنم شجاع باشند

سرمربی تیم فوتبال پیکان دلیل اصلی باخت تیمش مقابل پدیده را دادن موقعیت ضدحمله زیاد به حریف دانست.

مجید جلالی

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید جلالی در نشست خبری پس از شکست تیمش در برابر پدیده خراسان اظهار کرد: بازی خیلی خوب و باکیفیت و پر رفت و آمدی را شاهد بودیم. به نسبت اینکه ۵ بازی فقط از لیگ گذشته ولی بازی باکیفیتی را از دو تیم شاهد بودیم. اگر آن اشتباهات را انجام نمی‌دادیم می‌توانستیم بازنده نباشیم. شانس زیادی برای ضدحمله به پدیده دادیم، در این خصوص کار کرده‌بودیم اما متاسفانه خوب عمل نکردیم. اغلب موقعیت‌های پدیده روی ضدحمله بود.

جلالی تصریح کرد: وقتی نتوانید توپ را در منطقه دفاعی حریف حفظ کنید، طبیعتا این شانس را به حریف می‌دهید که به سمت دروازه شما بیاید و اذیت‌تان کند.

سرمربی تیم پیکان در خصوص داوری مسابقه گفت: اصلا داوری را خوب ندیدم، به عنوان کسی که سال‌های سال است با فوتبال بوده‌ام، یک چیز را می‌دانم و به صورت توصیه به داوران عزیزمان می‌گویم اگر داور متوسط باشد ولی شجاع باشد، پیشرفت می‌کند. وقتی داور از فضای مسابقه بترسد نمی‌تواند داور بزرگی شود. روی گل اول پدیده که به ما زدند، اصلا برای پدیده خطا نبود. بارها و بارها صحنه‌های ساده خطا گرفته‌شد. به هر حال این هم بخشی  از فوتبال است.

جلالی در خصوص اینکه آیا مهدی مومنی از تعویضش ناراضی بود که به سمت فراز امامعلی نرفت، گفت: من متوجه چیزی نشدم.

وی در رابطه با عملکرد تیم پدیده گفت: پدیده تیمی چابک و دونده است، اما فکر می‌کنم علاوه بر ضدحمله نیاز به پارامترهای دیگری هم دارد. از عملکرد شیخ‌ویسی نیز به شدت راضی‌ام، اما موقعیت‌هایی که به پدیده دادیم به خاطر ضدحملات حریف بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.