صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تولید لامپ‌های با کیفیت خانگی در دانشگاه آزاد نور
تولید لامپ‌های با کیفیت خانگی در دانشگاه آزاد نور

رئیس دانشگاه آزاد نور خبر داد

تولید لامپ‌های با کیفیت خانگی در دانشگاه آزاد نور

رئیس دانشگاه آزاد نور از تولید لامپ‌های خانگی با کیفیت مطلوب در این دانشگاه خبر داد.

تولید لامپ

محمد احمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تولید سرمایه در دانشگاه نتیجه پژوهش است، اظهار کرد: پشت هر تفکری پژوهشی رقم خورده و مطمئنا قبل از تمام اختراعات و تفکرهای جدید پژوهش و تحقیق صورت گرفته تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه فاکتورهای زیادی در برقراری ارتباط دانشگاه و صنعت وجود دارد، تصریح کرد: در گذشته دانشگاه با صنعت و بالعکس غریبه بود و این در حالی است که دانشگاه و صنعت باید با کمک هم در خدمت مردم باشند.

احمدی در ادامه با اشاره به اینکه سوء مدیریت‌ها حفره‌ای بزرگ بین دانشگاه و صنعت ایجاد می‌کند، افزود: کیفیت صنعت به واسطه عدم پرداخت یارانه به این حوزه و کم شدن انتظارات مردم، به پایین‌ترین سطح خود می‌رسد و این جای نگرانی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور  در ادامه با اشاره به اینکه ریاست سابق دانشگاه دکتر متولی انقلابی در زمینه پژوهش را در دانشگاه آغاز کرد و ما باید آن را به ثمر برسانیم، خاطرنشان کرد: یکی از پژوهش‌ها در دانشگاه آزاد نور تولید لامپ هایLED  ۶۰ * ۶۰ با بسته‌بندی شکیل و کیفیت بالا و قیمت کمتر نسبت به نوع مشابه خود در بازار بوده است.

احمدی در ادامه با بیان اینکه این لامپ‌ها قابلیت ماندگاری و مدت زمان استفاده بیشتر نسبت به نوع مشابه خود در بازار را دارد، اظهار کرد: تولید لامپ‌های LED در کارگاه کوچکی در دانشگاه آزاد نور توسط اساتید و دانشجویان انجام می شود، به دلیل استفاده از نیروی ماهر این لامپ‌ها از ظرافت بیشتری در مقایسه با نوع بازاری برخوردار است.

وی کمک دولت در اجرای چنین پروژه‌های دانشگاهی را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: دانشگاه با در اختیار داشتن سوله‌ای در شهرک صنعتی و اجرای پلتفرم قادر به تولید لامپ‌های خانگی خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تجاری فکر کردن و عمل به آن را لازمه توسعه و پیشرفت دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: از دیگر محصولات پژوهشی دانشگاه، تولید “به لیمو ارگانیک” بوده که در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.