صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / تشدید برخورد با محتکران در اردبیل

تشدید برخورد با محتکران در اردبیل

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: برخورد با محتکران در شرایط حساس اقتصادی کنونی تشدید شده و ما اجازه نمی‌دهیم تا عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب مایحتاج مردم را احتکار کنند.

احتکار

به گزارش کسب و کار نیوز، «یوسف خدادادی» در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا در اردبیل اظهار کرد: با توجه به این‌که احتکار به موضوع روز تبدیل شده و عده‌ای سعی می‌کنند با انبار کردن کالاها و مایحتاج ضروری مردم در فرآیند اقتصادی اخلال ایجاد کنند، پلیس و مراجع قضایی با شناسایی محتکران سعی در برخورد جدی با عوامل و مسببان چنین جریانی دارند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمن با فشارهای روانی می‌کوشد اخلال در نظام اقتصادی و خرید مردم ایجاد کند شایسته نیست عده‌ای محتکر فضا را متشنج و غیرواقعی جلوه دهند در حالی که به اندازه کافی کالای مورد نیاز مردم در فروشگاه‌ها وجود دارد و هرگونه اخلال در نظام اقتصادی جرم محسوب شده و ما به شدت با عوامل آن برخورد می‌کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: نباید عده‌ای سعی کنند با اقدام نسنجیده خود در انبار کالاها و احتکار مایحتاج ضروری مردم به مشکلات موجود دامن بزنند و ما در مرجع قضائی با همراهی پلیس نظارت دقیقی را انجام می‌دهیم تا آرامش در بازار حاکم شود.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل نیز گفت: در روزهای گذشته ۱۹ تن چای احتکار شده از افراد سودجو به دست آمده است.

تقوی خاطرنشان کرد: ما براساس اخبار و گزارش‌هایی که از مردم دریافت کردیم در جریان این احتکار قرار گرفتیم و با ورود به موقع تلاش کردیم تا جلوی این اقدام فرصت‌طلبانه و سودجویانه را گرفته و این مواد احتکار شده را کشف و ضبط کنیم.

وی ارزش ریالی این کالاهای احتکار شده را ۶ میلیارد ریال برشمرد و افزود: از هم‌استانی‌ها انتظار داریم پلیس آگاهی را در جریان فعالیت محتکران و سودجویان قرار داده و اطلاعات مورد نظر را در این زمینه به پلیس ارائه دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.