صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برنامه هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال
برنامه هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال

برنامه هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال

هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول با وجود اتفاقات بسیار جالب در این سه هفته گذشته از شنبه آغاز می‌شود.

بازی کارون اروند خرمشهر پرسپولیس پاکدشت

به گزارش کسب و کار نیوز هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک با سقوط نفت تهران همراه بود. چیزی که تقریبا قابل پیش بینی بود و بی مسئولیتی مدیران شرکت نفت باعث فروپاشی این تیم و سقوط به لیگ دسته سوم شد. حالا لیگ آزاداگان با ۱۷ تیم پیگیری می‌شود و هنوز هم بعضی از تیم‌های لیگ دسته یک در شرایط مبهمی قرار دارند.

برنامه هفته سوم به شرح زیر است.

شنبه سوم شهریور

خونه به خونه – فجر سپاسی؛ ساعت ۱۸:۳۰

تیم خونه به خونه  پس از کش و قوس‌های و قهر و انصراف‌های پی در پی قاسم حسن زاده، بالاخره تصمیم به حضور در مسابقات گرفت. این تیم بابلی پس از این که در بازی اول مقابل تیم ملوان حضور نیافت و ۳ بر صفر بازنده اعلام شد، هفته گذشته در بازی با مشکی پوشان به میدان رفت و در اولین بازی خود درلیگ یک با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. شاگردان مجید صالح در فجر سپاسی هم در هفته گذشته موفق شدند اولین امتیاز خود را کسب کنند و پس از باخت مقابل اکسین البرز در هفته اول، در هفته دوم مقابل آلمینیوم  اراک با تساوی بدون گل، یک امتیاز کسب کنند. آخرین تقابل این دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده و باید دید این بار تقابل این دو تیم چه در پی خواهد داشت.

قشقایی شیراز – پرسپولیس پاکدشت؛ ساعت ۱۹:۰۰

شاگردان فرهاد کاظمی در پرسپولیس پاکدشت در بازی گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند و با شش گل نود ارومیه را در هم کوبیدند. این تیم با یک برد و یک تساوی در حال حاضر در رده دوم ایستاده و خود را به عنوان یک مدعی معرفی کرده است. در مقابل تیم قشقایی که هفته نخست،‌ هفته کابوس‌واری را پشت سر گذاشت و در مقابل مس رفسنجان ۴ بر یک شکست خورد، در هفته دوم توانست عملکرد بهتری داشته باشد و یک تساوی با ارزش در خانه ملوان کسب کند. باید دید تقابل این دو تیم چه در پی خواهد داشت. آیا قشقایی که می‌خواهد خود را از بحران خارج کند موفق عمل می‌کند یا پرسپولیس پاکدشت که خود را در حد و اندازه یک مدعی معرفی کرده است؟

کارون اروند خرمشهر – مشکی پوشان؛ ساعت ۲۰:۱۵

تیم خرمشهری که با هدایت اکبر میثاقیان تا اینجای کار دو امتیاز از دو مسابقه به دست آورده این هفته در ورزشگاه تختی آبادان مقابل مشکی پوشانی قرار می‌گیرد که در دو هفته گذشته فراز و فرود داشته است؛ از استعفای سید هاشم حسینی مدیرعامل باشگاه تا حضور و استعفای پینگ‌پنگی خداداد عزیزی. با وجود تمام این حواشی که برای این تیم به وجود آمد، این تیم در بازی گذشته خود موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد خونه به خونه عبور کند. این تیم مشهدی هنوز در سیستم مدریتی خود دچار خلأ است و باید برای موفق شدن در لیگ یک زود تر به این مشکلات رسیدگی کند.

یک‌شنبه چهارم شهریور

نود ارومیه – گل گهر سیرجان؛ ساعت ۱۸:۰۰

تیم ارومیه‌ای که هفته گذشته شایعات زیادی مبنی بر انحلال و فروپاشی‌اش بود، با اعلام نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی بالاخره در مسابقات حضور می‌یابد. تنها نکته‌ای که باید هر چه سریع‌تر مشخص شود شفاف سازی سیستم مدیریتی باشگاه است که در ادامه راه و برای دوام باشگاه بسیار مهم است. این تیم در اولین بازی خود مقابل پرسپولیس پاکدشت شکست سنگین ۶ بر صفر را متحمل شد و این اتفاق، از عدم آمادگی تیم برای حضور در این مسابقات حکایت دارد.

گل گهر سیرجان هم تا اینجای کار با یک برد و یک تساوی در رده چهارم قرار دارد و امیدوار است با امتیازگیری از این مسابقه بتواند جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کند.

مس رفسنجان – ملوان؛ ساعت ۱۸:۴۵

شاگردان علی سامره در مس رفسنجان موفق شدند با یک برد پر گل در بازی اول و یک تساوی پر گل دیگر در بازی دوم در جایگاه سوم قرار بگیرند و با این روندی که دارند به بازی‌های آینده امیدوارند. از آن طرف تیم ملوان بندر انزلی در بازی اول با عدم حضور تیم خونه به خونه سه امتیاز اول را کسب کرد و با تساوی‌ای که در بازی دوم به دست آورد، توانست مقداری از امتیازات منفی خود را جبران کند اما هنوز این تیم با منفی دو امتیاز در قعر جدول قرار دارد. آخرین تقابل این دو تیم با تساوی بدون گل همراه بوده و باید دید رقابت این بار این دو تیم چه حاصلی دارد؟

آلومینیوم اراک – مس کرمان؛ ۱۹:۱۵

آلومینیوم در حال حاضر با یک برد و یک تساوی با چهار امتیاز در رده پنجم قرار دارد و مس کرمان پس از پیروزی که برابر شهرداری ماهشهر در هفته اول داشت، برابر گل گهر سیرجان در هفته دوم با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا با ۳ امتیاز در جایگاه هفتم قرار بگیرد. این دو تیم امسال از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ یک بودند و سعی داشتند در لیگ یک موفق عمل کنند. آخرین رقابت این دو تیم در لیگ یک با نتیجه بدون گل همراه بود.

اکسین البرز – بادران تهران؛ ساعت ۱۹:۱۵

صدرنشین این دوره از رقابت‌های لیگ دسته یک که با دو پیروزی بر تیم‌های فجر سپاسی و شهرداری ماهشهر توانسته با ۶ امتیاز در جایگاه اول بایستد در مقابل بادران تهران قرار می‌گیرد.

شاهین شهرداری بوشهر – شهرداری تبریز؛ ساعت ۲۰:۰۰

این تیم بوشهری تحت هدایت محمود فکری با دو تساوی یک بر یک مقابل تیم‌های گل گهر و بادران تهران در جایگاه هشتم قرار دارد. در مقابل تیم شهرداری بوشهر در بازی اول مقابل آلومینیوم یک بر صفر شکست خورد و در بازی دوم به علت نبودن تیمی تحت عنوان نفت تهران موفق به انجام بازی نشدند. کسب سه امتیاز این مسابقه برای هر دو تیم بسیار مهم است و باعث جابجایی قابل توجه در جدول رقابت‌ها می‌شود.

شهرداری ماهشهر – نفت تهران (برگزار نمی‌شود)

شهرداری ماهشهر که در دو بازی اول خود شکست خورد و در حال حاضر در جدول شرایط چندان خوبی ندارد، این هفته طبق برنامه باید برای مسابقه با تیم نفت تهران آماده می‌شدند که با سقوط این تیم به لیگ دسته سوم، عملا برگزاری این مسابقه منتفی خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.