صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / امینی: پسران قایقران مثل دختران فعل خواستن را صرف نکردند\ برای مربیگری با جاور صحبت می‌کنم

امینی: پسران قایقران مثل دختران فعل خواستن را صرف نکردند\ برای مربیگری با جاور صحبت می‌کنم

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی اشاره کرد که دختران فعل خواستن را صرف کردند ولی در مورد پسران اینطور نبود.

قایقرانی رویینگ

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، غلامرضا امینی درباره نتیجه روئینگ سواران بیان کرد:  از نتایجی که کسب شده خیلی راضی نیستم دلیل آن هم زحماتی است که مربیان و ورزشکاران کشیده اند ، از طرفی خیلی خوشحالم که مربی ایرانی توانست به برنامه ما جواب دهد.مدال های ما توسط افشین فرزام و بهناز مرادخانی دو مربی ایرانی کسب شده است. اطمینان به این عزیزان باعث خوشحالی من شد امیدوارم در آینده نزدیک مشابه همین اتفاق را برای پسران داشته باشیم .

وی در پاسخ به این سوال که دلیل موفقیت دختران روئینگ نسبت به پسران چیست نیز عنوان کرد: دو دلیل می توانم بگویم، یکی اینکه دختران با اراده خیلی قوی به مسابقات ورود و  فعل خواستن را صرف کردند احساس می کنم درباره پسران این فعل نبود ضمن اینکه من از لحاظ فنی حق ندارم دخالت کنم کمیته فنی باید این موضوع را آنالیز کند، احساس می کنم در بعضی مواد ما احساساتی عمل کردیم.

 امینی درباره مربیان تیم ها گفت: واقعیت این است که خیلی دوست دارم از مربیان ایرانی استفاده کنیم الان در آب های آرام هم همینطور است ، اصل مربیان ما ایرانی هستند شفر را به عنوان مشاور در کنار تیم داریم، مطمئنم اگر مقداری بیشتر به بحث آموزش توجه داشته باشیم مربیان ایرانی خیلی خوب هستند. باید با هیأت رئیسه فدراسیون صحبت کنم که سکان تیم مردان را هم مجددا یک مربی ایرانی در دست داشته باشد.   

وی درخصوص برنامه بعدی فدراسیون برای روئینگ سواران نیر عنوان کرد: ما بعد از اینچئون به فاصله یک ماه بعد از اینچئون هم اردوهایمان را شروع کردیم مطمئنا این اتفاق را هم برای کسب سهمیه المپیک و هم برای بازی های آسیایی بعدی که در چین است خواهیم داشت، چون مسئولان عالی رتبه ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و مردم ورزش دوست ما از قایقرانی انتظار مدال دارند فدراسیون هم باید تلاش خود را بیشتر کند تا این مدال ها را پررنگ تر کنیم .
رئیس فدراسیون قایقرانی درباره خداحافظی مهسا جاور نیز بیان کرد: مهسا یکی از بهترین و خوش اخلاق ترین ورزشکاران ما است شاید او از ورزش قهرمانی خداحافظی کند ولی از خانواده قایقرانی است ما تمام تلاشمان را می کنیم که او را نگه داریم. با او صحبت می کنیم تا اگر شرایطش را داشته باشد از او در مربی گری استفاده کنیم .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.