صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / افتتاح دو طرح بزرگ عمرانی دانشگاه شریف در آینده نزدیک

رییس دانشگاه خبر داد

افتتاح دو طرح بزرگ عمرانی دانشگاه شریف در آینده نزدیک

رییس دانشگاه شریف از افتتاح دو پروژ "کلاس درس" و "دانشکده مهندسی مکانیک" تا چند ماه آینده خبر داد.

فتوحی، رییس دانشگاه شریف

دکتر محمود فتوحی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان این مطلب همچنین به تشریح فعالیت‌های عمرانی دانشگاه صنعتی شریف پرداخت و افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات عمرانی این دانشگاه احداث ساختمان‌ جدید با عنوان “کلاس درس” بود که از سال گذشته شروع و در مرحله نهایی تکمیل قرار دارد. بطوریکه تا پایان تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و تلاش ما این است کلاس‌های آموزشی در اول مهر و یا ترم دوم از این ساختمان‌ جدید برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: عملیات احداث ساختمان جدید دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شریف را نیز از دیگر پروژه های عمرانی این دانشگاه است که عملیات ساخت آن از سال گذشته شروع شده و تلاش می کنیم قبل از پایان سال به بهره برداری برسد.

دکتر فتوحی افزود: دانشکده هوا فضای دانشگاه شریف نیز  سال گذشته مقاوم سازی شد و ما موفق شدیم طبقه منفی ۱ این ساختمان که بیشتر مخصوص آزمایشگاه‌ها است را کامل کنیم اما بازسازی مابقی ساختمان نیازمند تخصیص بودجه عمرانی است.

رییس دانشگاه شریف در پایان گفت: در حال حاضر طرحی با عنوان ” طرح جامع دانشگاه شریف” را به منظور توسعه دانشگاه در دست داریم که اگر به تصویب شورا و هیات امنای دانشگاه برسد، می‌تواند نقشه راهی در شروع پروژه‌های دیگر دانشگاه به شمار برود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.