صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / کشف انبار غیرمجاز با ۲۰ میلیارد کالای احتکار شده در بجنورد
کشف انبار غیرمجاز با ۲۰ میلیارد کالای احتکار شده در بجنورد

کشف انبار غیرمجاز با ۲۰ میلیارد کالای احتکار شده در بجنورد

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف یک انبار غیرمجاز با 20 میلیارد ریال کالای احتکار شده و دستگیری یک متهم در شهرستان بجنورد خبر داد.

احتکار

‌به گزارش کسب و کار نیوز، ‌علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری تعداد زیادی لوازم یدکی خودروهای سنگین در یک انبار غیر مجاز در حوالی شهرستان بجنورد کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی و به همراه کارشناسان مربوطه به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار تعداد زیادی قطعات یدکی و روغن موتور خودروهای سنگین به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر اینکه در این عملیات ماموران موفق شدند یک متهم را در این زمینه دستگیر نمایند، خاطر‌نشان کرد: برابر دستور مقام قضایی این انبار پلمب و متهم نیز بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با هنجارشکنان و افرادی که آرامش و آسایش شهروندان را به مخاطره می اندازندریال به شدت برخورد می کند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد که به اقتصاد کشور ضربه می زند، مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.