صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / کشته و زخمی شدن ۱۰۳ نیروی ائتلاف عربستان به دست انصارالله یمن
کشته و زخمی شدن ۱۰۳ نیروی ائتلاف عربستان به دست انصارالله یمن

کشته و زخمی شدن ۱۰۳ نیروی ائتلاف عربستان به دست انصارالله یمن

یک منبع در وزارت دفاع یمن از کشته شدن ۴۶ فرد مسلح، زخمی شدن ۵۷ تن دیگر و انهدام ۹ خودروی جنگی در حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در ساحل غربی خبر داد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رسمی یمن، ارتش و کمیته‌های مردمی حمله بزرگی را علیه شمار زیادی از  مزدوران سعودی در نزدیکی بازاری در منطقه “الجبلیه” واقع در شهرستان “التحتیا” انجام دادند.

طبق گزارش این منبع، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی از تمامی جهات هجوم آورده و مرکز وابسته به مزدوران عربستانی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن ۴۶ تن کشته و ۵۷ تن دیگر زخمی شدند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ۹خودروی جنگی متعلق به مزدوران عربستانی را منهدم و تمامی مناطقی که متجاوزان به آن نفوذ کرده بودند را پاکسازی کردند و بقیه مزدوران پا به فرار گذاشتند.

از سوی دیگر، منابعی در یمن اعلام کردند: نیروهای جنبش “انصارالله ” به سه خودروی نظامی متعلق به نیروهای ارتش عربستان پشت پایگاه “الهجله” در نجران واقع در  جنوب غرب این کشور حمله کردند که طبق گزارش این منبع، در نتیجه  این امر پنج سرباز  سعودی کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.