صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / واکنش کرانچار بعد از حذف تیم ملی امید ایران از بازی‌های آسیایی
واکنش کرانچار بعد از حذف تیم ملی امید ایران از بازی‌های آسیایی

واکنش کرانچار بعد از حذف تیم ملی امید ایران از بازی‌های آسیایی

سرمربی تیم ملی امید ایران می‌گوید تیمش برخلاف کره‌جنوبی به دنبال کسب عنوان قهرمانی در بازی‌ةای آسیایی نبوده است.

تیم ملی امید / تیم ملی فوتبال امید

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم ملی فوتبال امید با حساب دو بر صفر مقابل کره‌جنوبی شکست خورد. زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید ایران در نشست خبری بعد از بازی مقابل کره جنوبی گفت: دو تیم از بهترین‌های آسیا امروز مقابل هم بازی کردند و به همین دلیل شاهد یک بازی فشرده و نزدیک بودیم که در نهایت در این بازی سنگین تیم کره جنوبی برنده شد. این را در نظر بگیرید که ما با تیم زیر ۲۱ سال به این مسابقات آمدیم چرا که می‌خواهیم مقدمات آماده‌سازی خودمان را برای حضور در المپیک انجام دهیم تا با این جوانان طلایی، تیم خوبی را پرورش دهیم.

وی با بیان اینکه حضور تیمش در بازی‌های آسیایی برای کسب تجربه بود، افزود: هدف اول ما صعود به المپیک ۲۰۲۰ است. به همین دلیل با تیم زیر ۲۱ سال به این مسابقات آمدیم و حتی توانستیم صدرنشین از گروه‌مان صعود کنیم و به کره جنوبی برخورد کردیم اما تیم کره جنوبی آبه دنبال مدال طلا است. آنها تیم خیلی خوبی هستند و چند ستاره بزرگ‌سال خود را هم به این مسابقات آوردند که تجربه بیشتری نسبت به بازیکنان ما داشتند.

سرمربی تیم ملی امید کره‌جنوبی را مدعی قهرمانی در بازی‌های آسیایی دانست و گفت: به نظر من این تیم نزدیک به کسب جام است. هرچند که صدرنشینی ما باعث شد خیلی زود به کره جنوبی برخورد کنیم و به آنها بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم هم تبریک می‌گویم که شانه به شانه با ستاره‌های کره جنوبی جنگیدند و در نهایت در این مسابقه سخت این تیم کره جنوبی بود که برنده شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.