چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نمازی: بازگشتم به آمریکا کذب محض است

نمازی: بازگشتم به آمریکا کذب محض است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن حضور کربکندی در کادرفنی این باشگاه را تکذیب کرد.

امید نمازی

به گزارش کسب و کار نیوز، امید نمازی بعد از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم چون ماشین‌سازی تیم سمجی بوده و گل کم می‌خورد. این تیم در چهار بازی قبلی مساوی کرده بود. درنیمه اول نمایش خوبی داشتیم اما در نیمه دوم کنترل بازی را به حریف دادیم و در رختکن هم به بازیکنان گفتم که خوب نبودیم. ما باید فوتبالمان را ارئه دهیم و اگر بتوانیم کار خودمان را کنیم کمتر تیمی حریفمان می‌شود. گل را روی اشتباه فردی و کم‌تجربگی خوردیم و باید توپ را دفع می‌کردیم. اما متاسفانه روی اوت دستی گل خوردیم. بازیکنانم باید در ضربات ایستگاهی مسئولیت‌پذیر باشند.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: در ایران همه تیم‌ها روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنند. همچنین دو راه برای دفاع کردن وجود دارد. یکی اینکه مقابل محوطه جریمه خودمان قرار بگیریم و راه دوم، پرس در زمین تیم حریف است که من راه دوم را انتخاب کردم.

نمازی همچنین درباره شایعات جدایی‌اش از ذوب‌آهن و حضور کربکندی در کادرفنی این تیم توضیح داد: به هیچ‌وجه به فکر بازگشت به آمریکا نیستیم و این موضوع کذب محض است. حضور کربکندی در جایگاه ویژه ورزشگاه، ربطی به تیم ندارد. او مسئول مسابقات المپیاد دانش‌آموزی است که در تبریز برگزار می‌شود و به همین دلیل به ورزشگاه آمد. من به باشگاه ذوب‌آهن تعهد دارم. آقای کربکندی بزرگ باشگاه است و اینکه به ورزشگاه آمده برای دیدن بازی ذوب‌آهن بود اما متاسفانه این موضوع را به رفتن من ربط دادند. من نیز آن را با جدیت تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.