چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / نائب رئیس فدراسیون کشتی: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کردند
نائب رئیس فدراسیون کشتی: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کردند

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

نائب رئیس فدراسیون کشتی: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کردند

نائب رییس فدراسیون کشتی گفت: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کردند.

حمید بنی‌تمیم

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، حمید بنی تمیم، نائب رییس فدراسیون کشتی درباره عملکرد کشتی‌گیران، اظهار کرد: عملکرد ملی‌پوشان در مجموع خیلی خوب بود. کشتی تعداد مدال قابل توجهی به دست آورد. امیدوارم در ادامه هم باقی رشته‌ها  بتوانند دل مردم را  شاد کنند. پیش‌بینی ما در کشتی‌آزاد و فرنگی تقریبا همین بود که شکر خدا بچه‌ها عملکرد بهتری داشتند. خوشحالم که پنج مدال طلا و سه برنز کشتی دل مردم را شاد کرد و بچه ها توانستند نتیجه زحماتشان را ببینند.

نائب رییس فدراسیون در رابطه با ناداوری‌های فاحش در برخی از کشتی های نماینده‌های ایران، بیان‌ کرد: تا زمانی که سیستم داوری به این صورت است  و داوران می‌توانند به راحتی در مسابقه تاثیرگذار باشند این شرایط وجود دارد. متاسفانه  برخی‌ها برای منافع خود و کشورشان تلاش می‌کنند برای همین شاهد ناداوری هستیم.  چیزی که خیلی اهمیت دارد این است که ملی‌پوشان ما تمام تلاششان را کردند  و به نظرم  نتیجه قابل تحسینی هم کسب کردند.

بنی تمیم در پاسخ به این سوال که جوایز پای سکوی کشتی گیران پرداخت شده است یا خیر؟ گفت‌: مسئولان کمیته ملی المپیک جوایز کشتی‌گیران  آزاد را با اتمام مسابقات پرداخت کردند و جوایز کشتی‌گیران فرنگی هم قبل از بازگشت آنها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.