صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / ممانعت مسئولان تیروکمان برای مصاحبه خبرنگاران با نعمتی
ممانعت مسئولان تیروکمان برای مصاحبه خبرنگاران با نعمتی

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

ممانعت مسئولان تیروکمان برای مصاحبه خبرنگاران با نعمتی

بعد از حذف زهرا نعمتی از بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، مسئولان فدراسیون تیروکمان مانع انجام مصاحبه خبرنگاران با تنها نماینده ریکرو بانوان شدند.

زهرا نعمتی

به‌ گزارش ‌خبرنگار ایسنا از جاکارتا، بعد از غیبت زهرا نعمتی در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی در برابر کماندار اندونزی و حذف ناباورانه این کماندار از بازی‌های آسیایی به دلیل صرف ناهار، مسئولان فدراسیون تیروکمان در اقدامی عجیب مانع انجام مصاحبه خبرنگاران با این کماندار ریکرو بانوان شدند.  

به گزارش کسب و کار نیوز،  در حالی که زهرا نعمتی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تیروکمان ریکرو باید به مصاف حریفی از اندونزی می‌رفت، در اتفاقی نادر از حضور در مرحله بعدی جا ماند و حذف شد. مسوولان به نعمتی گفتند هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی از ساعت ۱۴ (به وقت محلی) آغاز می شود. نعمتی هم با همین تصور برای صرف ناهار محل تیراندازی را ترک کرده که بلافاصله میلاد وزیری با سراسیمگی به محل آمده و به نعمتی اعلام کرد رقبا در حال رقابت هستند. سپس نعمتی را به محل برگزاری مسابقه آوردند اما کار از کار گذشته بود و نبود نعمتی به منزله انصراف او محسوب شد و او در کمال شایستگی از صعود به مرحله بعد بازماند و همه را شوکه کرد.

 مریم دباغ، نایب رییس فدراسیون تیروکمان درباره این اتفاق که کاروان ایران را شوکه کرده، گفت‌: “پیش می‌آید! در تایم اشتباه کردیم. به ما گفتند وقت استراحت است اما به نظر می‌رسد  در اعلام تایم اشتباه کردند. از  این اتفاقات پیش می آید.”

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.